Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Røde kortet var fair nok, helt hodeløst å gå i sånn, da er det faktisk heller bedre å gi de den muligheten til å score.

Willian derimot, hjelpes...

 

Greit nok resultat i forhold til omstendighetene, vi spilte iallefall bra offensiv fotball før Courtois gikk ut. 

Lenke til kommentar

Nåvel, det er ikke ofte man ser keepere slippe spillere forbi. Nå tror jeg Cahill hadde klart å komme på riktig side siden Swansea spilleren tar et steg bort fra mål. Jeg ser Courtois gikk ut å beklaget for situasjonen, men jeg synes Willian er personen som burde beklage. Har har absolutt ingen unnskydning for å ligge 3 meter bak forsvaret. Han går ut av offside og kunne ligne mer om Remy mot Arsenal. Veldig veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke nødvendigvis slippe forbi, men heller stå, og prøve å stoppe ballen når skuddet kommer.

Mest sannsynlig at han hadde ikke reddet, men det er bedre enn å bli utvist + få en straffe mot seg om mest sannsynlig går i mål likevel.

 

Men det er jo selvfølgelig lett for meg å si bak tastaturet og ikke i kampens hete.

Men at det fantes andre alternativer, er det ikke tvil om. 

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/2015/08/11/sport/7246362

 

The Telegraph skriver tirsdag at Mourinho nå har bestemt seg for å fjerne Carneiro fra benken.

Ifølge avisen kommer Carneiro til å beholde rollen som førstelagets lege. Hun vil imidlertid ikke være tilstede på treninger, kamper eller på spillerhotellet. Det er foreløpig ikke kjent om Jon Fearn også må finne seg i nye arbeidsoppgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...