Emils. Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Så etter det samme, men den gjør tydeligvis ikke det. Litt kjipt. Trodde MAX viste alle kamper. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nja... De har vel et max antall kampen de kan vise? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Herre min hatt, dette har vært en begredelig pre-season. Eneste positive overraskelsen har vært Moses. Resten har vært et sted mellom forventet og under forventet nivå. Endret 5. august 2015 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Da var endelig pre-season over. Gud bedre for noen resultater. Har vel ikke en eneste seier? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Stemmer det ja, ingen seire..Så noen kampen? Åssen var Aina? Spilte Cuadrado høyreback? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Da var endelig pre-season over. Gud bedre for noen resultater. Har vel ikke en eneste seier? På 90 minutter har vi ikke vunnet en eneste kamp nei. Forferdelig pre-season i god gammel Chelsea stil. Så ikke kampen, og utifra hva jeg har lest, er det like greit. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Fra Chelsea FC: ‘For me it depends on the perspective,’ our manager said. ‘Normally you [the media] like to say a team that is defensive and defends very well doesn’t deserve to win. ‘But I also have my opinion, different from your opinion. My opinion is the team that defends very well, that leaves their philosophy in the dressing room, changes their attitude, plays all the second half with nine players in front of the box, doesn’t concede and scores one goal, from that perspective they deserve to win. ‘This is football. This is very good tactical organisation. Congratulations to them.’ Internett Han oppsummere det bra. Nok en gang ser man en haug av hykleriske Arsenal fans som roper boring boring Chelsea mens laget og Wenger ser ut til å ha forstått hva som må gjøres. Tror faktisk de kan utfordre tittelen etter det jeg så de gjorde mot oss. Bra utført taktisk kamp, og har ikke sett en kjeft klage på at de bare hadde 40% possession. Kanskje de begynner å innse et par ting også. Kamp i morgen. Remy eller Falcao i fra start? Endret 7. august 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ingen Costa? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har en sjanse til å rekke det, men tviler. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Gleder meg som en unge til PL start! Endelig La nå Falcao få spille i 90min, så vi kan se hva som bor i denne fyren.. Hva med denne rekken her Moses Willian Hazard..Moses er jo eneste spillern som har virka pigg under pre-season. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Skal bare øke kompensasjonen før han skal starte en krangel med Mr. Abramovich for å få sparken. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg må innrømme at den tanken streifet meg også et lite tidels sekund. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Trodde han allerede hadde signert ny kontrakt, uansett DIGG!! Signer en ung VB så er we good to goo!! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Vi skal ha lagt inn et bud på 580 mill for Koke. Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Koke er god. Men vil AM virkelig selge han? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Face swap av Costa og Oscar. Ser egentlig bare ut som Costa har blitt glattbarbert, pluss at Oscar har fått skjegg og nærmer seg 30. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nå ser begge ut som om de er 50 år gamle. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Koke er god. Men vil AM virkelig selge han? Koke hadde vært en drøm. Men aldri i verden om han går. Han er AM tvers igjennom. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Costa fra start, håper han ikke skader seg iløpet av kampen da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå