Prusk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Antar Chelski får inn en ny manager som får tid til å "bygge lag" i 4-5 mnd. Om det fortsetter slik, vil laget aldri vinne serien 2 år på rad igjen uansett.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rijkaard er ledig, er han ikke? Blir uansett spennende å se om noen gidder ta på seg jobben. For det første får de ikke nok til å bygge opp et lag. For det andre blir alt målt opp mot hva Mourinho fikk til, og vi brukte en del mer penger da. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Horribel avgjørelse å sparke Scolari, selv om jeg skjønte at den kom. Scolari er en av verdens absolutt beste trenere, og de få som kan måle seg med han, har Chelsea ingen mulighet i å ansette. Jeg lurer virkelig på hvem de skal gi jobben nå, som skal gjøre det bedre enn Scolari. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Guus Hiddink... russeren betaler jo tross alt lønnen hans fra før. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser ut som Avran Grant eller Guus Hiddink er mest sannsynlig til å få jobben. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2553173.ece Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Grant faktisk... haha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Grant plutselig bra nok igjen selv om han "bare" klarte 2.plass sykt nærme United og CL-finale nå da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis Grant eier et snev av intergritet sier han nei takk til Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis Grant eier et snev av intergritet sier han nei takk til Chelsea. aaah håper ikke det,Grant er løsningen tror jeg,.hva med Zola?gjort det bra med West ham? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Grant fortjente ihvertfall ikke å få sparken. Gjorde jo en fantastisk jobb med Chelsea på sparket etter at Mourinho gikk både i PL og CL. Mourinho skulle de selvsagt heller ikke sparket, og ei heller Scolari. Chelsea graver sin egen grav nå. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Aktuelle trenere: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=540680 Hiddink etter min mening er ikke no bedre enn Scolari, og ikke Rikjard heller, Grant er vel det beste, Eller ZOLA! hva med Åge Hareide hehe,. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Latterlig om Chelsea henter inn manageren de sparket den tidligere sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper Adams bli ny manager jeg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hiddink er på vei,tror jeg: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=540776 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Får bare håpe at dei gir den neste trenaren ein sjanse før dei sparkar han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det så lurt å ansette en trener som også trener et landslag? Han greier sikkert å kombinere begge jobbene, men tror ikke han lykkes på begge stedene. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det så lurt å ansette en trener som også trener et landslag? Han greier sikkert å kombinere begge jobbene, men tror ikke han lykkes på begge stedene. Enig. Sjølv om han har trent to lag samtidig betyr ikkje det at det behøver å gå bra no. Ansett heller ein trenar som har mulighet til å trene Chelsea på fulltid. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser de kanskje er ute etter A.C. Milans trener, Carlo Ancelotti. Han har vunnet CL 2 ganger med Milan, men han er vel også kjent for å vinne sine kamper 1-0. Det var en periode jeg tippet og vant på 1-0 seier til Milan, eventuelt 1 måls seier. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hiddink som trener, var det jeg håpet på i sommer men at det kommer på bekostning av Scolari det syntes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Så, Hiddink er ny trenar. Kva trur dere han kan utrette for Chelsea? Endret 12. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå