Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kevin De Bruyne (24) ble aldri noen hit i Chelsea. Nå vil Manchester City setter overgangsrekord for å sikre seg belgieren.

De Bruyne ble solgt fra Chelsea til Wolfsburg i januar 2014. Forrige sesong leverte han imponerende ti mål og 20 målgivende på 34 kamper for de grønnkledde.

Avisen Mirror skriver nå at Manchester City er villig til å gi 60 millioner pund (omtrent 790 millioner kroner) for å sikre seg belgierens underskrift. City skal, ifølge avisen, komme med et bud på 40 millioner pund, men er villige til å strekke seg til 60 millioner pund for De Bruynes signatur.

Hva er det med Chelsea og selge spillere til langt langt over prisen de er verd?

Truer de kjøpere med å drepe familien dies hvis de sier nei til summen? :p

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forstår ikke hva du snakker om, vi solgte KDB til Wolfsburg for 18M£ , nå vil City antageligvis kjøpe han av Wolfsburg for opptil 3 ganger den prisen vi solgte han for.

Lenke til kommentar

Tynt i de bakre rekkene til Chelsea nå. Uansett om dere kjøper en ny venstreback som Mourinho sier så har dere både Ivanovic og Terry som er over 30 år. Terry kan umulig holde alle 38 kampene i år også(jeg sa nok det samme i fjor). 

Dere har vel ikke allverdens til talenter først og fremst bakover heller? Han dansken er lovende, men kommer ikke på flere i farta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tynt i de bakre rekkene til Chelsea nå. Uansett om dere kjøper en ny venstreback som Mourinho sier så har dere både Ivanovic og Terry som er over 30 år. Terry kan umulig holde alle 38 kampene i år også(jeg sa nok det samme i fjor). 

Dere har vel ikke allverdens til talenter først og fremst bakover heller? Han dansken er lovende, men kommer ikke på flere i farta.

Christensen er sendt ut på lån dog.

Vi må få på plass Stones, han er  vel noe allsidig også, og kan brukes som høyreback også om jeg ikke husker feil.

Med Stones er vi uansett dekket på CDM, og vel så det. 

I etterpåklokskap skulle vi kanskje ikke solgt Bertrand, spesielt i forhold til hvordan han prestere i fjor. 

Lenke til kommentar

Christensen er sendt ut på lån dog.

Vi må få på plass Stones, han er  vel noe allsidig også, og kan brukes som høyreback også om jeg ikke husker feil.

Med Stones er vi uansett dekket på CDM, og vel så det. 

I etterpåklokskap skulle vi kanskje ikke solgt Bertrand, spesielt i forhold til hvordan han prestere i fjor. 

Tror du at Chelsea legger 30 mill på bordet for Stones? Vanvittig mye penger uansett om han er engelsk. 

For øvrig overraskende svak kamp i natt fra Chelsea sin side. Så kun deler av andre omgangen før jeg sovnet, men store deler av laget var jo førstelaget. Blir nok bedre utover pre season. Vet ikke hva Moses gjør der tho! Mulig han går til Everton for John Stones?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, men likevel ikke så mye sammenlignet med Shaw. 
Skal likevel sies at Shaw var litt mer "proven" den gang enn hva Stones er nå. 

Så ikke kampen selv, men skal visst ha vært ganske labert (spesielt når samtlige av NYRB spillerene knapt har fått hår på kassen).
Moses skal visstnok ha vært en av de som har spilt best.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tipper JM fortsetter med Ivan JT Cahill Azpi.

På backupplassen har vi kun Zouma og Kalas, eller er Kalas lånt ut til Middlesbrough?

Hadde vært fint om vi kunne signert en klasse VB slik at Azpi kan spille på høyresiden, ødelegger litt for det offensive spillet vårt.

Kalas er lånt ut ja.

Uansett, slik vi har spilt og slik som Mourinho vil spille, så sender vi aldri frem mer enn en back.

I tillegg er Ivanovic bedre i angrep en Dave, uansett om han får spille på "den rette siden". 

Så kan man argumentere med å ta 2 på vingen høyreside, frigir mer plass for Hazard på venstre, som heller ikke er helt negativt. 

Men at det er tynt i stallen når skader oppstår, det er jeg helt enig i, men vi trenger nødvendigvis ikke å hente inn klassespiller.

Vi så jo hvordan det har gått med Luis :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...