Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Tror det hadde vært en smart signering for dere. Holder Chelsea og City som favoritter til å signere Sterling, selv om Chelsea ikke har vært nevnt så alt for mye i forbindelse med Sterling (ihvertfall ikke som jeg har fått med meg). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"If I can help Falcao reach his level again, I will do it,” Mourinho said on South American broadcasters DirecTV Sports on Wednesday. “It hurts me that people in England think that the real Falcao is the one we saw at Manchester United.”

 

 

"Cuadrado is not going anywhere this summer,” confirmed Mourinho after reports suggested his former club Fiorentina could look to re-sign him.

 

Kan bli en interessant sommer.

Lenke til kommentar

Har dessverre (for Falcao og alle Chelsea-fans) ikke hatt en eneste god 5-minuttersperiode siden han kom tilbake fra skade. Hverken for Colombia eller i klubbsammenheng. Håper for dere og Falcaos del at han kommer tilbake og viser seg som en av verdens aller beste spisser, men jeg hadde ikke satt en krone på det - har vært elendig for United, både på A-laget og U21-nivå (!!!) og for Colombia. Ble vel kåret til banens dårligste spiller sist landskamp også, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Fantastisk spiller på sitt beste - etter kneskaden ser han ut som en Bendtner in disguise. Viljen er der, ferdighetene er der ikke. Tiden vil vise om Jose klarer å få skikk på ham igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...