Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han nevner vel at han ønsker seg til en stor klubb også, og at han er uenig med Martinez om hvor han burde spillet. Poenget mitt er at han burde ikke drive å dra media inn hver gang han er uenig. Noen ting kan han ta med manager eller klubb. Nå kunne han være i Chelsea og nettopp være en del av en vinnende lag, men isteden så vil han spille fast og da er det vanskelig å få begge deler. Spesielt når man ikke har prestert godt nok til å forsvare en plass på et så godt lag.

Lenke til kommentar

Han nevner vel at han ønsker seg til en stor klubb også, og at han er uenig med Martinez om hvor han burde spillet. Poenget mitt er at han burde ikke drive å dra media inn hver gang han er uenig. Noen ting kan han ta med manager eller klubb.

 

Og det har han gjort. I intervjuet svarar han kun på spørsmål ang samtalane han og resten av laget hadde med Martinez, for eit par månedar sidan. Han har tidlegare sagt at han vil spele for ein toppklubb i framtida, men det sa han ingenting om i dette intervjuet. Det er ingen kritikk mot verken Martinez eller Everton.

http://m.sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-internationaal/lukaku-ik-ben-22-jaar-tijd-om-prijzen-te-winnen/article-normal-575029.html

Lenke til kommentar

Da har jeg mistolket hele greia. Jeg tolket det som om han var ute å klaget, men leste ikke veldig mye mer enn bare overskriftene. Så dårlig fra min side. Fikk bare samme følelse som da han var i Chelsea og var ute å klaget.

 

Uansett, Di Marzio melder at Cuadrado er ferdig i Chelsea og ser ut som han er på vei til enten Inter eller Roma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Et skikkelig floppkjøp med andre ord?

Kan ikke kalle det et floppkjøp før vi vett hva han eventuelt blit solgt for. 

Blir han solgt for sånn noenlunde det samme som vi kjøpte han for er iallefall jeg fornøyd. 

Lenke til kommentar

 

Et skikkelig floppkjøp med andre ord?

Kan ikke kalle det et floppkjøp før vi vett hva han eventuelt blit solgt for. 

Blir han solgt for sånn noenlunde det samme som vi kjøpte han for er iallefall jeg fornøyd. 

 

 

Slik Chelsea holder på, blir han vel solgt for et par millioner pund mer :)

Lenke til kommentar

Hvis Cuadrado skulle bli solgt, bør vi prøve oss på Sterling?

 

+ Ung, engelsk, rask, teknisk, kan spille i flere posisjoner, vil vekk fra Liverpool.

-Kommer til å koste en del, bråkete agent, dårlig avslutter.

 

Selger vi Cuadrado så har vi kun Hazard, Oscar og Willian,(Ramires) i de posisjonene.

 

Sterling Willian Hazard

             Costa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...