PrettyBoy Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ser ut som den kun vises på Chelseatv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ser at Lukaku har vært ute å slengt med leppa igjen... For en type Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hvor? Hva har han sagt? Endret 2. juni 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jepp, burde ikke ta sånne ting i media. Er visst rundt 80 000 fans på stadionen. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Post-season tour faktisk, er vel ikke så mange lag som har det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nei, men når du kan ta pause noen runder før slutt. Så kan man like så godt bare ta noen kamper til og. Fantastisk mål av Remy! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Sikkert ikke så dumt da. Gir litt ekstra penger i kassa, samtidig som det åpner for å eksperimentere litt med laget mens det fremdeles er i "form". Endret 2. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Japp! Sikkert ikke dumt mtp. landskampene eller. Så sikkert av interesse for Hazard osv. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvor? Hva har han sagt? Reknar med at Emils snakkar om eit intervju med eit belgisk magasin. Han sa at han har lyst til å vinne trofeer, og at han ikkje har lyst til å spele på vingen. Ser ikkje heilt kva som er problemet med dei uttalelsane. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Han nevner vel at han ønsker seg til en stor klubb også, og at han er uenig med Martinez om hvor han burde spillet. Poenget mitt er at han burde ikke drive å dra media inn hver gang han er uenig. Noen ting kan han ta med manager eller klubb. Nå kunne han være i Chelsea og nettopp være en del av en vinnende lag, men isteden så vil han spille fast og da er det vanskelig å få begge deler. Spesielt når man ikke har prestert godt nok til å forsvare en plass på et så godt lag. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Han nevner vel at han ønsker seg til en stor klubb også, og at han er uenig med Martinez om hvor han burde spillet. Poenget mitt er at han burde ikke drive å dra media inn hver gang han er uenig. Noen ting kan han ta med manager eller klubb. Og det har han gjort. I intervjuet svarar han kun på spørsmål ang samtalane han og resten av laget hadde med Martinez, for eit par månedar sidan. Han har tidlegare sagt at han vil spele for ein toppklubb i framtida, men det sa han ingenting om i dette intervjuet. Det er ingen kritikk mot verken Martinez eller Everton. http://m.sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-internationaal/lukaku-ik-ben-22-jaar-tijd-om-prijzen-te-winnen/article-normal-575029.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Da har jeg mistolket hele greia. Jeg tolket det som om han var ute å klaget, men leste ikke veldig mye mer enn bare overskriftene. Så dårlig fra min side. Fikk bare samme følelse som da han var i Chelsea og var ute å klaget. Uansett, Di Marzio melder at Cuadrado er ferdig i Chelsea og ser ut som han er på vei til enten Inter eller Roma. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Et skikkelig floppkjøp med andre ord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Et skikkelig floppkjøp med andre ord? Kan ikke kalle det et floppkjøp før vi vett hva han eventuelt blit solgt for. Blir han solgt for sånn noenlunde det samme som vi kjøpte han for er iallefall jeg fornøyd. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) http://m.db.no/2015/06/03/sport/fotball/premier_league/39478706/ Så ikke kampen mot Sydney, men Loftus Cheek må jobbe hardere ifølge JM. Opptil RLC hvordan han takler kritikken, men håper han tar det til seg og jobber enda hardere. Vil gjerne se han en del av Chelsea laget til neste sesong. Endret 3. juni 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Et skikkelig floppkjøp med andre ord? Kan ikke kalle det et floppkjøp før vi vett hva han eventuelt blit solgt for. Blir han solgt for sånn noenlunde det samme som vi kjøpte han for er iallefall jeg fornøyd. Slik Chelsea holder på, blir han vel solgt for et par millioner pund mer Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) http://www.espnfc.com/barclays-premier-league/story/2476844/chelsea-collect-99-million-from-premier-league-revenue Litt småpeng å rutte med i overgangsvinduet.. Endret 3. juni 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvis Cuadrado skulle bli solgt, bør vi prøve oss på Sterling? + Ung, engelsk, rask, teknisk, kan spille i flere posisjoner, vil vekk fra Liverpool. -Kommer til å koste en del, bråkete agent, dårlig avslutter. Selger vi Cuadrado så har vi kun Hazard, Oscar og Willian,(Ramires) i de posisjonene. Sterling Willian Hazard Costa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå