Sir Game Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Dere ordna RQ på lån ja. Lykke til med han :!: Scolari har jaggu overrasket negativt i mine øyne, både sportslig og på pressekonf. Signeringen av Deco kan vel heller ikke sies å være et knallkjøp (til min overraskelse), men Bosingwa har levert varene, det skal sies. 50spenn på at RQ blir en total flopp. Kanskje han har en grei kamp mot svake Hull i debuten dog. Endret 6. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dere ordna RQ på lån ja. Lykke til med han :!: Scolari har jaggu overrasket negativt i mine øyne, både sportslig og på pressekonf. Signeringen av Deco kan vel heller ikke sies å være et knallkjøp (til min overraskelse), men Bosingwa har levert varene, det skal sies. 50spenn på at RQ blir en total flopp. Kanskje han har en grei kamp mot svake Hull i debuten dog. Vedder imot har troen på at RQ vil blomstre hehe, visst han blir brukt riktig, og nok spilletid, Scolari gjør no rare bytter av og til synes jeg,. utrolig god teknisk, og bra skuddfot og innleggsfot, minner meg om en litt dårligere versjon av Cristiano,. Deco hakke imponert nei, men for en følsom fot han har hehe, men kanskje sammen med RQ vil gå bedre hehe,.Chelsea skulle ha fått in Robinho,.faaen!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hjelper lite å ha følsom fot om du ikke kan noe annet. Var mye bedre i Barca mener nå jeg. RQ har vel heller ikke imponert i Inter som jeg har hørt, så dere får ha lykke til med han. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Må nesten si meg enig med MU-majoriteten her. Jeg har liten eller ingen tro på at Quaresma går inn i et Chelsea lag og forsterker det.Quaresma briljerer i ligaer med lite press og liten intensitet som Primera og den portugisiske ligaen.At han har gållet mot Chelsea i CL forandrer ikke mitt synspunkt. Men,selv om han har gått til dere,kan jeg med hånden på hjertet si at dette er en spiller jeg har sansen for...når han får det til.Han er jo nesten ene-regjerende i verdensfotballen nå,på å skyte og legge inn med utsiden av foten.Husker ikke hva han kaller det,Valera kanskje?Er ekstremt stilig og se på når han får det til. Ser uansett for meg at etter årets sesong går han tilbake til Porto for en slikkepott og ingenting. Edit: Ikke Valera nei men Trivela Endret 6. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hjelper lite å ha følsom fot om du ikke kan noe annet. Var mye bedre i Barca mener nå jeg.RQ har vel heller ikke imponert i Inter som jeg har hørt, så dere får ha lykke til med han. Imponert nei, han fikk tom en pris for the Golden Bin, årets største skuffelse men still jeg har troen på han, suveren spiller når han får det til som sagt, tror Chelsea er det riktige laget for han, visst Scolari bruker han riktig På tide RQ våkner opp, og imponerer Chelsea fans,. forresten kan RQ brukes i ChmpLeauge kamper?? Endret 6. februar 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ca. 1 time til kampstart. Gleder meg til å sjå Quaresma spele Nokre synspunkter før kampen? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg håper Manucho spiller. Chelsea skal vinne denne komfortabelt og det gjør de. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ikke spesielt imponerende det der nei Men artig start på kampen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Resultat: 0-0 Me styrte mesteparten av kampen og burde skapt fleire sjanser. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helvete asssss, 0-0 Manu stikker av med serien igjen virker det som,. Best Chelsea vinner chmpLeauge.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helvete asssss, 0-0 Manu stikker av med serien igjen virker det som,. Best Chelsea vinner chmpLeauge.. Er ikkje over enda veit du... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 It aint over 'til it's over ? Men nå er dere 7 til 10 poeng bak og har ikke United i innbyrdes. Mao er dere helt avhengige av en ganske massiv formglipp fra de regjerende ligamesterne x2. Liverpool må dere også ta igjen... Når det i tillegg ikke ser ut som Chelsea er i stand til å vinne resten av kampene sine, syntes jeg det er fair å kalle en spade for en spade - det blir nok ikke ligagull på Chelsea i år. Ingenting er avgjort enda, men jeg tror ikke mye på de blå lengre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...sea/7879638.stm OMG! Får ikke hele SESONGEN en gang? Herregud, sier jeg bare. Latterlig, uansett hvor dårlig Chelsea har vært i det siste. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nettopp derfor er det "nesten ingen" som sympatiserer med Chelsea. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Russeren er så forbanna kvalm. Sparker Mourinho fordi han ikke vinner CL, så Avram Grant og nå dette? Greit at Scolari har skuffet, men han kunne i det minste fått ut sesongen.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...sea/7879638.stm OMG! Får ikke hele SESONGEN en gang? Herregud, sier jeg bare. Latterlig, uansett hvor dårlig Chelsea har vært i det siste. Tragisk... bare fordi Scolari ikkje har prestert bra nok dei siste kampane! Rein idioti. Eg er Chelsea fan som dåke sikkert kan sjå...men dette tar kaka! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er visse, og i det siste har det vært ganske mange, dager er hardt å være Chelsea supporter. Yeahyeah, blir spennende å se hvem vår nye blir da Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er totalt uenig i at Scolari får fyken. Nok en gang viser russeren at han ikke har peiling på fotball. Greit, vi er inne i en tøff periode nå, men det tar tid å bygge et lag, og da kan vi ikke ha managere på et forbanna rullebånn... Faen! Edit: Håper på Zola Endret 9. februar 2009 av HenHau Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er totalt uenig i at Scolari får fyken. Nok en gang viser russeren at han ikke har peiling på fotball. Greit, vi er inne i en tøff periode nå, men det tar tid å bygge et lag, og da kan vi ikke ha managere på et forbanna rullebånn... Faen! Edit: Håper på Zola Godt å se at dere Chelsea supportere reagerer sånn, begredelig av russeren ja. Enig Game, MÅ jo få ihvertfall EN hel sesong. Jeg føler så jævlig for Scolari akkurat nå altså. Endret 9. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kven har me tenkt å ansetta no? Blir vel ein som ikkje har peiling på fotball... Scolari er ein god trener, det bør Chelsea styret skjønne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå