Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Dere ordna RQ på lån ja. Lykke til med han :!:

Scolari har jaggu overrasket negativt i mine øyne, både sportslig og på pressekonf. Signeringen av Deco kan vel heller ikke sies å være et knallkjøp (til min overraskelse), men Bosingwa har levert varene, det skal sies.

50spenn på at RQ blir en total flopp. Kanskje han har en grei kamp mot svake Hull i debuten dog.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere ordna RQ på lån ja. Lykke til med han :!:

Scolari har jaggu overrasket negativt i mine øyne, både sportslig og på pressekonf. Signeringen av Deco kan vel heller ikke sies å være et knallkjøp (til min overraskelse), men Bosingwa har levert varene, det skal sies.

50spenn på at RQ blir en total flopp. Kanskje han har en grei kamp mot svake Hull i debuten dog.

Vedder imot har troen på at RQ vil blomstre hehe,

visst han blir brukt riktig, og nok spilletid, Scolari gjør no rare bytter av og til synes jeg,.

utrolig god teknisk, og bra skuddfot og innleggsfot, minner meg om en litt dårligere versjon av Cristiano,.

Deco hakke imponert nei, men for en følsom fot han har hehe,

men kanskje sammen med RQ vil gå bedre hehe,.Chelsea skulle ha fått in Robinho,.faaen!!:)

Lenke til kommentar

Må nesten si meg enig med MU-majoriteten her.

Jeg har liten eller ingen tro på at Quaresma går inn i et Chelsea lag og forsterker det.Quaresma briljerer i ligaer med lite press og liten intensitet som Primera og den portugisiske ligaen.At han har gållet mot Chelsea i CL forandrer ikke mitt synspunkt.

Men,selv om han har gått til dere,kan jeg med hånden på hjertet si at dette er en spiller jeg har sansen for...når han får det til.Han er jo nesten ene-regjerende i verdensfotballen nå,på å skyte og legge inn med utsiden av foten.Husker ikke hva han kaller det,Valera kanskje?Er ekstremt stilig og se på når han får det til.

Ser uansett for meg at etter årets sesong går han tilbake til Porto for en slikkepott og ingenting.

Edit: Ikke Valera nei men Trivela :whistle:

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Hjelper lite å ha følsom fot om du ikke kan noe annet. Var mye bedre i Barca mener nå jeg.

RQ har vel heller ikke imponert i Inter som jeg har hørt, så dere får ha lykke til med han.

Imponert nei, han fikk tom en pris for the Golden Bin, årets største skuffelse :(

men still jeg har troen på han, suveren spiller når han får det til som sagt, tror Chelsea er det riktige laget for han, visst Scolari bruker han riktig :)

På tide RQ våkner opp, og imponerer Chelsea fans,.

forresten kan RQ brukes i ChmpLeauge kamper??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

It aint over 'til it's over ?

Men nå er dere 7 til 10 poeng bak og har ikke United i innbyrdes. Mao er dere helt avhengige av en ganske massiv formglipp fra de regjerende ligamesterne x2. Liverpool må dere også ta igjen...

Når det i tillegg ikke ser ut som Chelsea er i stand til å vinne resten av kampene sine, syntes jeg det er fair å kalle en spade for en spade - det blir nok ikke ligagull på Chelsea i år. Ingenting er avgjort enda, men jeg tror ikke mye på de blå lengre.

Lenke til kommentar

Er totalt uenig i at Scolari får fyken. Nok en gang viser russeren at han ikke har peiling på fotball. Greit, vi er inne i en tøff periode nå, men det tar tid å bygge et lag, og da kan vi ikke ha managere på et forbanna rullebånn... Faen!

Edit: Håper på Zola

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Er totalt uenig i at Scolari får fyken. Nok en gang viser russeren at han ikke har peiling på fotball. Greit, vi er inne i en tøff periode nå, men det tar tid å bygge et lag, og da kan vi ikke ha managere på et forbanna rullebånn... Faen!

Edit: Håper på Zola

Godt å se at dere Chelsea supportere reagerer sånn, begredelig av russeren ja. Enig Game, MÅ jo få ihvertfall EN hel sesong. Jeg føler så jævlig for Scolari akkurat nå altså.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...