Emils. Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=JDfeCiNSE9w Veldig fortjent ja! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hvis Soton ikke hadde falt helt ned til 7. de siste månedene så tror jeg Koeman hadde fått den. Men likevel, vanskelig å si at det er ufortjent om man vinner Premier League. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 En ting er å vinne PL, en annen er å vinne PL med en luke. Det er vel het sikkert det som gjør at han får prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kult at de vinner, til tross for at de ikke har vunnet månedens manager/spiller en eneste gang.Viser at de bare har prestert jevnt hele sesongen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Herlig humor Must-see! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Garantert laget av en United-supporter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Usikker på om eg er enig eller uenig. Det er litt for bastant på en måte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Siste kampen til Drogba i dag. Litt trist er det, men han er ikke lenger god nok for laget. Allikevel, trist er det! Når jeg tenker meg om, så er det også muligens Cech sin siste kamp hos Chelsea. Er virkelig bare Terry igjen nå. --- Endret 24. mai 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Er vel ikke utenkelig at Drogba kommer tilbake i trenings- eller promoteringsrolle.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det gjør han garantert. Selv siste del av Chelsea-karrièren ikke er mye å huske, er det fortsatt en legende og en personlighet som vil være av stor betydning for Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Trist at det er siste kamp til Drogba, han må få seg jobb i Chelsea, virker som en GOD motivator. Og Cech, kommer til å savne han, og den klubben som får han, får en fantastisk god keeper??? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Sang Roman med der, hehe fantastisk..!! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Dette er faen meg tragisk. Vi har allerede vunnet ligaen, men vi har faen ikke ferie før siste fløyte er blåst, her trengs det MYE forsterkninger før neste sesong…. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hadde vært fantastisk morsomt om Sunderland skulle slå dere på ST med Mourinho. De er det eneste laget som har gjort så kan dem ende opp med å gjøre det igjen Tror dessverre dere snur det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Cuadrado virker så J"""""a stressa hvergang han har ballen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå