Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tull og tøys.

Chelsea ligger på 6. i U21.

U19 PL finnes ikke.

Ligger på 1. i U18 (South Group), men på 5. i gruppe 1 i "Final Stage"

Er nok Uefa sin u19 liga det er snakk om. Resten vet jeg ikke med. Håper noen får 20 min her og der, men det blir poengløst å spille de om de ikke er klare. Forventer innhopp av Lofthus-Cheek da.
Lenke til kommentar

 

Det er vel regler mot å spille med for svekket lag også?

Dessuten ville det vært veldig ulikt Mourinho. 

 

Vil nesten gå så langt, at det gjør ikke noe om vi taper mot Pool om det betyr at de får CL plass istedenfor United.

Usikker på om det finnes faktiske regler mot å stille for svekket lag, noen som vet? Men uansett er det moralsk feil i min bok. Jeg husker Ferguson ble spurt om han skulle stille med et svekket lag etter gullet var sikret en sesong, men han nektet og sa at det ville være totalt respektløst ovenfør de øvrige lagene som fortsatt kjemper om plasser, noe jeg er enig i.

 

Men Chelsea har noen veldig spennende unggutter nå, lenge siden jeg synes Chelsea har sett så bra ut på det området. Veldig bra for Premier League. Håper det blir litt spilletid på dem nå mot slutten, men selvsagt ikke på bekostning av tap mot Liverpool, for den må dere vinne for oss :p

 

Ja, det finnes regler for det. Wolves ble straffet for å ha stilt et for svakt lag mot Manchester United i 2010. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/w/wolverhampton_wanderers/8521603.stm
Lenke til kommentar

 

Usikker på om det finnes faktiske regler mot å stille for svekket lag, noen som vet? Men uansett er det moralsk feil i min bok. Jeg husker Ferguson ble spurt om han skulle stille med et svekket lag etter gullet var sikret en sesong, men han nektet og sa at det ville være totalt respektløst ovenfør de øvrige lagene som fortsatt kjemper om plasser, noe jeg er enig i.

 

Men Chelsea har noen veldig spennende unggutter nå, lenge siden jeg synes Chelsea har sett så bra ut på det området. Veldig bra for Premier League. Håper det blir litt spilletid på dem nå mot slutten, men selvsagt ikke på bekostning av tap mot Liverpool, for den må dere vinne for oss :p

 

Ja, det finnes regler for det. Wolves ble straffet for å ha stilt et for svakt lag mot Manchester United i 2010. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/w/wolverhampton_wanderers/8521603.stm

 

Fant ut at denne regelen ble fjernet av Premier League i 2011, men at det fortsatt er sånn at hvis laguttaket er for ekstremt, kan det komme reaksjoner. 

 

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/14166038

 

 
The Premier League has changed their rules on so-called 'weakened' teams.

Top-flight clubs will now be allowed to pick any player in their 25-man matchday squad without fear of sanction from the Premier League

The 20 Premier League clubs agreed at their AGM in early June that any combination of players named in their registered 25-man squads will be able to start a match.

 

The rule has not been totally withdrawn, and clubs will still be at risk of a fine if they select a number of younger players from outside their 25-man squad.

 

Nick Noble, spokesman at the Premier League said: "The 25-man squad rules do allow clubs to pick under-21 players beyond those named in their squad list and, with this in mind, it was agreed by the clubs that it was appropriate for the rule to remain in place in order to ensure the integrity of the competition."

 

Lenke til kommentar

Chelsea har uten tvil vært gode på overgangsmarkedet de siste årene men jeg personlig begynner å bli lei av at media ikke tar hensyn til lønnsbudsjett når de diskuterer og sammenligner slikt. Det gir bare halvparten av bildet og vi vet alle hvilken del som utgjør den faktiske forskjellen.

 

Når det er sagt, jeg er forbi den diskusjonen, jeg har slått meg til ro med at jeg synes det er kjipt at det ble slik og akkurat når det gjelder lagene det sammenlignes med over her så ville nok ikke utslaget blitt så stort uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lønnshoppet mellom Chelsea og til Soton, Tottenham osv. er helt logisk for min del.

Skal du ha ambisjoner om å være det beste laget i London, med de beste spillerne, må også lønnstilbudet spillerne får også være blant de beste.

Lenke til kommentar

Lønnshoppet mellom Chelsea og til Soton, Tottenham osv. er helt logisk for min del.

Skal du ha ambisjoner om å være det beste laget i London, med de beste spillerne, må også lønnstilbudet spillerne får også være blant de beste.

Nettopp. Og det har ikke de klubbene som ikke er med i CL råd til å matche.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...