Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Nå som Chelsea har vunnet, håper jeg virkelig at spillerne får lov av Mourinho til å vise seg fram. Spille i de siste kampene som de gjorde i høsten, det vil fryde meg.

 

Og forresten gratulerer med ligagullet(minus Emils), bare synd at dere ikke viste seg verdige i våren. Dere eide jo alle og alt i høsten og jeg forstår ikke egentlig hvorfor dere ikke fortsatte med det. Men nok om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

U21 Vant FA Youth Cup.

U-19 vant UEFA Youth Cup

Vant U18 South Group 

 

Ser ikke feilen?
Kan jo ikke regne med det som ikke er ferdigspilt ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er vel regler mot å spille med for svekket lag også?
Dessuten ville det vært veldig ulikt Mourinho. 

 

Vil nesten gå så langt, at det gjør ikke noe om vi taper mot Pool om det betyr at de får CL plass istedenfor United. 

Lenke til kommentar

Det er vel regler mot å spille med for svekket lag også?

Dessuten ville det vært veldig ulikt Mourinho. 

 

Vil nesten gå så langt, at det gjør ikke noe om vi taper mot Pool om det betyr at de får CL plass istedenfor United. 

Usikker på om det finnes faktiske regler mot å stille for svekket lag, noen som vet? Men uansett er det moralsk feil i min bok. Jeg husker Ferguson ble spurt om han skulle stille med et svekket lag etter gullet var sikret en sesong, men han nektet og sa at det ville være totalt respektløst ovenfør de øvrige lagene som fortsatt kjemper om plasser, noe jeg er enig i.

 

Men Chelsea har noen veldig spennende unggutter nå, lenge siden jeg synes Chelsea har sett så bra ut på det området. Veldig bra for Premier League. Håper det blir litt spilletid på dem nå mot slutten, men selvsagt ikke på bekostning av tap mot Liverpool, for den må dere vinne for oss :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...