fox Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Nå som Chelsea har vunnet, håper jeg virkelig at spillerne får lov av Mourinho til å vise seg fram. Spille i de siste kampene som de gjorde i høsten, det vil fryde meg. Og forresten gratulerer med ligagullet(minus Emils), bare synd at dere ikke viste seg verdige i våren. Dere eide jo alle og alt i høsten og jeg forstår ikke egentlig hvorfor dere ikke fortsatte med det. Men nok om det. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Bare slå Liverpool for oss. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) http://youtu.be/3pW6nL9wqgo Drogba er så sabla kul. Fantastisk menneske. Endret 3. mai 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 "Det er dette jeg lever for. Jeg har vært maskot her, jeg har vært med på å male stadion, jeg har gjort alt her" - John Terry. Mr. Chelsea i egen person! 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Fra Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Haha, det er så bra! Bare å bøye seg i hatten for Chelsea og 442oons! 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Var en god del glade Chelseasupportere å se i London i dag. Gratulerer med et velfortjent seriegull! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Tull og tøys. Chelsea ligger på 6. i U21. U19 PL finnes ikke. Ligger på 1. i U18 (South Group), men på 5. i gruppe 1 i "Final Stage" Endret 4. mai 2015 av Mr. President™ 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 U21 Vant FA Youth Cup. U-19 vant UEFA Youth Cup Vant U18 South Group Ser ikke feilen?Kan jo ikke regne med det som ikke er ferdigspilt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Lamps på Instagram https://instagram.com/p/2OqPUrKMZu/ Nå som vi har vunnet PL. Så håper jeg vi får se flere av unggutta i de resterende kampene, sleng innpå Ake, Loftus Cheek, Solanke feks..Gleder meg allerede til neste sesong Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Enig, men her er det viktig å blande. Det er ikke bare å møte PL-motstand som er viktig, man må også spille sammen med de store gutta. Kan ikke bare sende på unggutter, men de beste av dem må få muligheten til å spille med seniorene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Det er vel regler mot å spille med for svekket lag også?Dessuten ville det vært veldig ulikt Mourinho. Vil nesten gå så langt, at det gjør ikke noe om vi taper mot Pool om det betyr at de får CL plass istedenfor United. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Mente ikke at alle skulle starte kampen,kunne feks starta med Solanke på topp. Men nå er jo Remy spilleklar igjen. Eller Loftus på midten sammen med Matic. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Det er i allefall dørgende kjedelig om Drogba får fortsette å spille. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Det er vel regler mot å spille med for svekket lag også? Dessuten ville det vært veldig ulikt Mourinho. Vil nesten gå så langt, at det gjør ikke noe om vi taper mot Pool om det betyr at de får CL plass istedenfor United. Usikker på om det finnes faktiske regler mot å stille for svekket lag, noen som vet? Men uansett er det moralsk feil i min bok. Jeg husker Ferguson ble spurt om han skulle stille med et svekket lag etter gullet var sikret en sesong, men han nektet og sa at det ville være totalt respektløst ovenfør de øvrige lagene som fortsatt kjemper om plasser, noe jeg er enig i. Men Chelsea har noen veldig spennende unggutter nå, lenge siden jeg synes Chelsea har sett så bra ut på det området. Veldig bra for Premier League. Håper det blir litt spilletid på dem nå mot slutten, men selvsagt ikke på bekostning av tap mot Liverpool, for den må dere vinne for oss Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Det er vel regler om å stille med svekket lag, men det er jo et skjønnsspørsmål. Du skal vel alltid stille med det beste laget du har til disposisjon. Endret 4. mai 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå