Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Taktomslaget til Chelsea er fantastisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Alt er forresten frispark. Jeg mener, ALT.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvem andre! Faen hvor god du er Hazard!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Hoho! Regnes vel som straffebom? Deilig!!! Endret 3. mai 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Japp, men mer imponerende for Hazard å score med hodet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Snork.. Der var bussen tatt frem. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Et verdig vinnerlag som Chelseasupporterne ville ha sagt med dems buss Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 70% possession og vi parkerer visst fremdeles bussen. Oppsummerer en del folk her inne ganske greit. 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) 70% possession og vi parkerer visst fremdeles bussen. Oppsummerer en del folk her inne ganske greit. Nytter ikke når dere bare bedriver tilbakevendende passninger og legger dere lavt. Dørge kjedelig å se på. Men fortjent at dere vinner gullet, men det blir bare i år. United driver fortsatt å rydder opp etter Moyes, Arsenal var skadeplaget halve sesongen, Liverpool dreit seg ut i overgangsvinduet ifjor og City har vært formsvake store deler av sesongen i tillegg til skader på nøkkelspillere. Dere har i grunn ikke hatt noe konkurranse pga. dette. Blir nok vanskeligere for dere neste sesong. Endret 3. mai 2015 av Adrax 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Lite vits å dra igang den diskusjonen. Hver gang Chelsea har marginal ledelse eller uavgjort, så er bussen parkert. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 GRATTIS CHELSEA fortjent PL TITTEL Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Vi er liga mestere!!! Så deilig og så fortjent. For et lag! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Gratulerer med å være verdens mest kyniske og kjedeligste fotballag som i tillegg greier å vinne ligaen på bakrunn av det! Vel fortjent! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Vanskelig å få sove på disse lyse sommerkveldene, så da pleier jeg å sette på en Chelsea-kamp rett før jeg skal gå å legge meg. Fungerer utmerket. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Gratulerer så mye Dere har i år stort sett stått for mye god underholdene fotball , selv for oss som ikke er Chelsea fans, Hvem hadde trodd det om TSO 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå