Emils. Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 BORING BORING CHELSEA! BORING BORING CHELSEA! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Olalala for et mål!!!Nydelig!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hahaha! Boring boring Chelsea!! 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Gleder meg til søndagen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hahaha! Boring boring Chelsea!! Mot topplagene er det sjeldent at det er dere som angriper mest. Det er jo det som er poenget. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hahaha! Boring boring Chelsea!! Mot topplagene er det sjeldent at det er dere som angriper mest. Det er jo det som er poenget. WHO cares? Noe av det fantastiske med fotballen er at det finnes flere fotballfilosofier. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hahaha! Boring boring Chelsea!! Mot topplagene er det sjeldent at det er dere som angriper mest. Det er jo det som er poenget. WHO cares? Noe av det fantastiske med fotballen er at det finnes flere fotballfilosofier. Og? Det forandrer ikke det faktum at Chelski spiller kjedelig og destruktiv fotball under Mourinho. Hvor kjedelig det er handler om underholdningsverdi 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hahaha! Boring boring Chelsea!!Mot topplagene er det sjeldent at det er dere som angriper mest. Det er jo det som er poenget. WHO cares? Noe av det fantastiske med fotballen er at det finnes flere fotballfilosofier. Og? Det forandrer ikke det faktum at Chelski spiller kjedelig og destruktiv fotball under Mourinho. Hvor kjedelig det er handler om underholdningsverdi Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har ikke sett noen Chelsea-kamper i det siste, men hvordan har Cuadrado vært? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har ikke sett noen Chelsea-kamper i det siste, men hvordan hvor har Cuadrado vært? 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg har ikke sett noen Chelsea-kamper i det siste, men hvordan har Cuadrado vært?Underhvelmende. Men jeg vil la han få en preseason før jeg dømmer han skikkelig. Ganske stor forskjell på Serie A og PL. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Nå skal det sies at Willian ikke akkurat har gjort det lett for han å få en plass på laget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Flotte greier. Blir spennende å se hvordan vi kommer til å oppgradere troppen i sommer. Ingen punkter som er kritiske, men Terry og Ivanovic kan nok bli preget av alderen snart. Zouma tar forhåpentligvis over for Terry. En ving og overtager for Drogba er også mulig. Ellers er det også råd til "luksussigneringer" ala Pogba. Må få til en bedre CL sesong etter PSG-flausen i år. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Cahill bør heve seg, og Azpi bør spille høyreback, så få inn en ny venstreback om ikke Luis kommer seg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Så god som Azpi er på venstrebacken så ser jeg ingen grunn til at han skal være høyreback. Cahill har forresten hevet seg betraktelig de siste kampene. Synes også Ivanovic har vært svært god. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Han er god bakover, men det blir lite innlegg uten å "snu seg". Enig i at Cahill har vært god de siste kampene, og om han fortsetter i det sporet, så er den ingen bekymring. Ivanovic scorer mye mål, men han gjør en del rare ting bakover. Ikke så bunnsolid som han har vært tidligere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ryktes om Lacazette til Chelsea for Remy + £15M.Ser ikke på den franske ligaen, men han har iallefall scoret en imponerende mengde mål . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå