Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Irriterende at Jailard/Divard ikke ble vist ut, mens Lampard blir det. Var dårlig dømming... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech har jo blitt forferdelig i noen situasjoner, han er ikke blant topp 5 beste keepere lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Riley med en dårlig dag på jobben. *sjokk* Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Synd at dommeren ble satt såpass i fokus, synes dere hadde fortjent uavgjort. Men, med spillere som oppfører seg som Boswinga på banen, kan man til nød kalle det fortjent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sky Sports Sources: Chelsea interestet in signing Inter Milan winger Ricardo Quaresma. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 18.57 Chelsea have completed the signing of Ricardo Quaresma from Inter Milan on loan until the end of the season. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trur Scolari veit kva han gjør. Har vel gjort eit godt kjøp kan eg tenke meg Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Grattis med Quaresma. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trur Scolari veit kva han gjør. Har vel gjort eit godt kjøp kan eg tenke meg Neppe. Et godt lån kanskje... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et lån som har floppet i to andre store ligaer, best of luck! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke mye trua, men han er da hvertfall ving. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 P.Cech Bosingwa Terry Ferraira Cole Quaresma Essien Deco Malouda(J.Cole) Lampard(Ballack) Drogba(Anelka) Her er vinnerlaget Eller blir det for mange offensive spillere? Robinho, hadde vært fin å ha,. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har sansen for Quaresma, men vi har ikke akkurat hatt hell med spillere som kommer fra Serie A i det siste. (Sheva, Crespo...) Blir spennende. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har sansen for Quaresma, men vi har ikke akkurat hatt hell med spillere som kommer fra Serie A i det siste. (Sheva, Crespo...) Blir spennende. Skal det sies at det var spillere som gjorde det bra i Serie A, nå har vi hentet en som ikke har imponert i den ligaen så da er det håp Crespo var vel ikke så utrolig dårlig for oss? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Crespo var vel ikke så utrolig dårlig for oss? Han var jo ikke den målgiganten de fleste trodde han skulle bli (og som han var i Serie A). Ikke at han fikk spille noe særlig heller, men han puttet for lite da han først var på banen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 PrettyBoy: Litt skeptisk til å la Ferreira være midtstopper på en permanent basis. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er vi alle. Jeg missliker Ferreira sterkt, men han spilte tross alt fast sist vi vant ligaen.... merkelig det der. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å, jeg deler ikke akkurat den misnøyen. Jeg liker han, jeg, og selv om verdensklasseferdighetene uteblir, er han helt OK og har vært viktig for oss tidligere. Synes det var smått idiotisk å tilby ham en fem års-kontrakt i fjor, riktignok, men før vi vet ordet av det kan han bli viktig i en skadeforfulgt sesongavslutning - i hvert fall nå som Bridge har forlatt oss. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kanskje han blir viktig ja, men jeg er nærvøs hver gang den mannen er på banen. Han gjør noen merkelige ting i feltet noen ganger. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kanskje han blir viktig ja, men jeg er nærvøs hver gang den mannen er på banen. Han gjør noen merkelige ting i feltet noen ganger. hahaha er enig i det ja, han gjør veeldig mye rart, husker Em 04, men da kan vi sette inn carvalho istedet Best Chelsea vinner Chmp.Leage har satsa litt cash med no kompiser hehe.. Endret 5. februar 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå