PrettyBoy Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ja, takk til det. Har det vært noe rykter om Koke til Chelsea? HVIS Koke skulle komme så tipper jeg Oscar stikker. Regner med at Luis stikker til sommeren, Cresswel til Chelsea? Og flytt Azpi tilbake til høyreplassen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det har vært rykter ja, spesielt rundt Luis som (visstnok) hverken trives i London eller med spilletiden. Koke er en fantastisk spiller, som i tillegg er veldig allsidig i forhold til hvordan han blir brukt på midtbanen. Jeg har en ekkel følelse av at Oscar forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Oscar er vel ikke god nok uansett? Jeg syntes at han jobber hardt, men sånn utenom det? Han er også god defensivt, men er han effektiv nok fremover? Formen hans er jo også som en sinuskurve Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hælsparket hans til Hazard på lørdag. Hvilken Unitedspiller hadde gjort det samme? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Scoret tredje mest mål i klubben og topp fire i assists i ligaen om jeg husker riktig. Bra nok, men han kan forsvinne litt i en del kamper. Fikk ny kontrakt denne sesongen eller forrige så går nok ikke med mindre noen kommer med et stort bud. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Di Maria hadde gjort det syv ganger i uken. Young hadde vel en liknende mot City. Herrera kanskje? Men har det noe med saken å gjøre? Har det så mye å si hvor flinke spillerne er til å hælsparke? Poenget var at jeg ikke er sikker på om han er top notch Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hælsparket hans til Hazard på lørdag. Hvilken Unitedspiller hadde gjort det samme? Young. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Handler mest om overblikk. Forstå hvor Hazard løper mens han later som at han skal andre veien for å få med seg forsvarsspilleren. Nydelig. Men sikkert flere United spillere som kunne gjort det og. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Di Maria hadde gjort det syv ganger i uken. Young hadde vel en liknende mot City. Herrera kanskje? Men har det noe med saken å gjøre? Har det så mye å si hvor flinke spillerne er til å hælsparke? Poenget var at jeg ikke er sikker på om han er top notch Nei, det har ikke så mye å si hvor god han er å hælsparke, det handler om timing. Oscar er en lagspiller, og passer perfekt inn i en trenerfilosofi, sikkert i større grad enn både Hazard og Di Maria. Går han fra Chelsea så blir ikke jeg sur om han kommer til Old Trafford. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Nei, det har ikke så mye å si hvor god han er å hælsparke, det handler om timing. Oscar er en lagspiller, og passer perfekt inn i en trenerfilosofi, sikkert i større grad enn både Hazard og Di Maria. Går han fra Chelsea så blir ikke jeg sur om han kommer til Old Trafford. Ikke jeg heller, men vi trenger han ikke akkurat heller. Har også bedre alternativer 10er-rollen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ikke defensivt. Oscar jobber hardt hele veien, fantastisk lagspiller som Amoralsk sier. Mata er nok hakket bedre offensivt, men gjør lite bakover. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Slik vi spiller nå spiller vi ikke med 10'er uansett, men jeg er sikker på at Oscar ville gjort en solid innsats i Herrera's rolle. Begge jobber hardt defensivt, begge er tekniske, har et bra overblikk og, vel, de er faktisk ganske like spillertyper sådan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Oscar og Herrera blir vel de 2 som er mest sammenlignbare ja. En ting som er positivt om han forlater klubben, er at vi slipper flere pinlige bilder hvor han tar på søstera si ræv. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Haha, koselig med litt søskenkjærlighet da Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Young sitt hælspark er 10 ganger finere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Mou snakker om å gi den yngre garden tillit. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Vi får se om han tar det siste steget nå. Han har vel aldri gitt unge spillere noe tillit. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) De som ikke passer selges, slik som det er i alle klubber, men han har gitt tillit til feks Varane og Zouma. Det å få spillere opp fra akademiet til førstelaget er et aspekt av spillet han ikke har hevdet seg mye i da. Mye fordi han ikke har vært så lenge i en klubb tror jeg. Endret 21. april 2015 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Han kjøpte inn verdens største stoppertalent i Varane, og han var jo nærmest like god som Pepe. Det er noe annet med spillere som kommer fra akademiet i klubben Bra med Zouma, selv om han ikke har fått så veldig mye spilletid. Uansett herlig spiller, eide Fellaini på søndag. Personlig så syntes jeg at han har vært bedre enn Cahill denne sesongen. Kommende verdensstjerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå