Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så, jeg hadde egentlig skreve en lang tekst i går , men jeg greide med et uhell å trykke bort fanen.

Forsøker på nytt. :tease:

Jeg har et par ønsker til neste sesong.

 

Først og fremst ønsker jeg at vi rullerer mer på laget.
Den siste tiden har det vært veldig tungt for de som har spilt bortimot samtlige kamper denne sesongen.

Det går utover både arbeidsinnsatsen og kreativiten.

I tillegg får de på benken for lite spilletid til at de blir integrert i laget, så når de første er på banen så har de lite påvirkning.

Jeg mener vi burde ha en ekstra DM, en ekstra midtbanespiller og en annen spiss en Drogba.

 

Ser gjerne at vi henter og tar i bruk forsterkninger fra vårt U19 lag og da helst bruker dem også.

Vi har vel i forhold til meritter de siste årene det desidert beste U19 laget (europa mestere senest i går) .

Men hvor mange av spillerne fra akademiet ender opp med å få noe særlig tillit på A-laget ?

Christensen, Ake og Bertrand er de jeg kommer på, men iallefall de 2 første har vel egentlig aldri fått noe særlig tillit ?

Vi har en fantastisk spillerutvikling, men føler det stopper veldig opp når det kommer til høyest nivået, da vi ikke tør å satse på spillerne videre.

Tror vi skal se lenge etter en "Harry Kane" i Chelsea, slik det er pdd.

 

Noe rett gjør vi likevel, vi har sist jeg sjekket, brukt færrest forskjellige spillere i PL, men har flest forskjellige målscorere. 

Lenke til kommentar

Rullere mer på laget er jeg helt enig i..

 

Spiss: Kontrakten til Drogba går ut denne sesongen så en ny backup spiss kan vi regne med. Solanke eller Isiah Brown kanskje? Gutta er fortsatt veldig unge så det er ikke forsent for en ny "Harry Kane"

Costa, Remy, Solanke?

 

Midtbaneplassen: Vi har Ramires og Mikel som backup her. Tillegg til dette så har vi Romeu og Ginkel utpå lån.

Håper vi selger Ramires og kjøper en stor sterk DM som kan gi Matic litt konkurranse. Hvor er Mikel??Romeu eller Ginkel kan være backup for Cesc..Noen som har sett Ginkel eller Romeu spille i år??

Matic Mikel?, Cesc, Ginkel?

 

Vi trenger kanskje en ny midtstopper selvom JT har forlenget kontrakten med 1 år. Da håper jeg Kalas får mere tillit..

Kalas Zouma JT Cahill..

 

Off.midtbane:

Her har vi god dekning: Hazard, Willian, Cuadrado, Oscar, kan kanskje slenge innpå en ungutt? Piazon?

 

HB/LB: Azpi MÅ flyttes tilbake til HB, fyren må/bør legge inn med høyre noe som forsinker angrepet vårt når vi feks kontrer.

Ivan, irriterer meg på mange måter selvom jeg liker ham, tviler sterkt på at JM dumper denne spilleren..Men hadde likt om Azpi tok over denne plassen, sikker på at Luis vil vekk fra Chelsea noe som gjør at vi igjen må lete etter en ny VB..

 

Blir spennende å se hvem som blir solgt, og hvem vi henter opp/kjøper inn..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Så, jeg hadde egentlig skreve en lang tekst i går , men jeg greide med et uhell å trykke bort fanen.

Forsøker på nytt. :tease:

Jeg har et par ønsker til neste sesong.

 

Først og fremst ønsker jeg at vi rullerer mer på laget.

Den siste tiden har det vært veldig tungt for de som har spilt bortimot samtlige kamper denne sesongen.

Det går utover både arbeidsinnsatsen og kreativiten.

I tillegg får de på benken for lite spilletid til at de blir integrert i laget, så når de første er på banen så har de lite påvirkning.

Jeg mener vi burde ha en ekstra DM, en ekstra midtbanespiller og en annen spiss en Drogba.

 

Ser gjerne at vi henter og tar i bruk forsterkninger fra vårt U19 lag og da helst bruker dem også.

Vi har vel i forhold til meritter de siste årene det desidert beste U19 laget (europa mestere senest i går) .

Men hvor mange av spillerne fra akademiet ender opp med å få noe særlig tillit på A-laget ?

Christensen, Ake og Bertrand er de jeg kommer på, men iallefall de 2 første har vel egentlig aldri fått noe særlig tillit ?

Vi har en fantastisk spillerutvikling, men føler det stopper veldig opp når det kommer til høyest nivået, da vi ikke tør å satse på spillerne videre.

Tror vi skal se lenge etter en "Harry Kane" i Chelsea, slik det er pdd.

 

Noe rett gjør vi likevel, vi har sist jeg sjekket, brukt færrest forskjellige spillere i PL, men har flest forskjellige målscorere.

Mourinho har pratet varmt om Lofthus-Cheek så han er nok nærmest nå. Tror det ikke før jeg får se det skikkelig da. Selv om han allerede har fått spille i CL. Ellers er Bamford aktuell som 2. eller 3. valg etter sommeren. Men det viktigste for akademiet er nok at Mourinho får bli noen sesonger slik at vi får den stabiliteten vi har etterlengtet.
Lenke til kommentar

Det blir nok Bamford som blir 3. valg med mindre han blir sendt ut på enda et lån. Ellers så er jeg enig i at vi trenger en ny stopper og jeg ser at det er veldig mange i andre forum som ønsker at vi kjøper Varane eller Hummels. Selv håper jeg på at vi kan gi litt mer spilletid til akademispillerne våre, men jeg tviler på at det kommer til å skje, selv om Mourinho har sagt at han ønsker at vi skal kunne få opp flere ungdomspillere. Jeg skjønner at det viktigste for alle Chelsea sjefer er å vinne nå, men jeg synes at Mourinho med fordel kunne gitt Christensen, Ake, RLC mer spilletid. Zouma har faktisk fått spilt litt i sesongen, og det har vært veldig bra!

 

Håper at van Ginkel kan få sjansen neste sesong. Han har vel vært skadet en del nå Milan, men jeg synes at han er en veldig spennede spiller som forhåpentligvis kan få en fin karriere i Chlesea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

chelsea-results.png

 

Vi har iallefall stabile resultater denne sesongen, til tross for at spillet har vært langt under pari  den siste tiden. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Costa har kun sikret oss 8p denne sesongen  :dontgetit:

Så i teorien, hadde vi spilt og vunnet hengekampen i dag, hadde vi hatt 10p på Arsenal, eller 2p uten Costa (helt teoretisk) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke så mange poeng det da! Sier jo at dere ikke er så avhengige av enkeltspillere, og det er bra. Husker i 12/13, at vi hadde kommet på 10. plass eller noe sånt uten RvP

Jepp, enn annen måte å vinkle det (positivt) på, er at vi hadde med de 8 poengene, vunnet ligaen i fjor. 

Lenke til kommentar

 

Ikke så mange poeng det da! Sier jo at dere ikke er så avhengige av enkeltspillere, og det er bra. Husker i 12/13, at vi hadde kommet på 10. plass eller noe sånt uten RvP

Jepp, enn annen måte å vinkle det (positivt) på, er at vi hadde med de 8 poengene, vunnet ligaen i fjor. 

 

Men da måtte dere ha tatt av en annen spiller? Men den som måtte gått, hadde vel ikke gjort noe konstruktivt uansett...

Lenke til kommentar

Costa har ikke fikset oss så mange poeng direkte, men han har uten tvil gjort at kamper har blitt vesentlig lettere/avgjort. Mot Arsenal ledet vi jo 1-0, og når Costa setter inn 2-0 er kampen over. Så indirekte vil jeg si at Costa har vært med på å sikre mange poeng for Chelsea, både ved hjelp av mål og innsats. Laget er uansett hovedgrunnen til at vi leder ligaen. Er langt fra noe one-man-team, men Hazard er en spiller som har stor impact på laget uansett.

Lenke til kommentar

Costa stresser og plager (på både godt og vondt) hele forsvarslinja til motstanderen. Så verdien hans måles i mer enn bare mål. Det gjelder egentlig stort sett alle spillere.

 

Det ser en jo lett på Chelsea fra forrige sesong til denne sesongen. Det hjelper å ha spisser som faktisk er dugande. Costa er som du sier viktig mtp det han bidrar med for å stresse motstandere. God spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Himmelsk.

 

Eneste som irriterer meg er at Drogba spiller 90 minutter. Gud bedre for en kamp han hadde. Vi må vel ha bedre spillere å bruke enn han?

Jaa!! kjør Cesc som hengende spiss..Klarer ikke å se på Drogba spille mer..Tipper Remy er klar mot Arsenal.. Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...