Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. City er jeg helt enig. Om et annet lag enn Chelsea skal vinne kan City like så godt gjøre det. Da er det glemt sekunder etter de allerede har gjort det siden alle andre lags supportere fokuserer heller rett mot neste sesong. Om United skal vinne PL er det greit at de vinner med mange poeng slik at hypen er over før PL er over. Det verste er om United vinner på målstreken. Da kan man like så godt legge seg i et bomberom i 2 måneder. Da er facebook og internett overfylt av United nyheter.

 

Men Arsenal er et lag det er umulig å mislike. Mange av supporterne er hyggelige og oppegående også. Mindre plagsomme er de og. Så unner de å vinne etter City.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kommentar I fra manager. :p

 

"I would have throttled him if that hadn't have gone in! But you need that inner belief and he showed that he has tremendous belief in himself."

 

"The whole stadium held its breath for about 15 seconds until it dropped in the goal and he's a special player."

Lenke til kommentar

Enig. Mourinho har vel også sagt at Costa er en fantastisk figur av banen. Synes det er rart at en spiller som Costa sees på som en større drittsekk generelt enn f.eks. Ryan Giggs fordi Costa har en "på-kanten"-spillestill. Av banen tror jeg Costa er en fantastisk figur og en gentleman, mens han blir veldig skrudd-på i kampens hete.

 

Men at man klarer å blande privat og på banen er bare håpløst

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Enig. Mourinho har vel også sagt at Costa er en fantastisk figur av banen. Synes det er rart at en spiller som Costa sees på som en større drittsekk generelt enn f.eks. Ryan Giggs fordi Costa har en "på-kanten"-spillestill. Av banen tror jeg Costa er en fantastisk figur og en gentleman, mens han blir veldig skrudd-på i kampens hete.

 

Men at man klarer å blande privat og på banen er bare håpløst

Det har da Suarez også. Det er på banen de vises og viser sine negative trekk.
Lenke til kommentar

Faen meg dritt lei hele høyresiden. Ivanovic har vært katastrofe i lang tid, men pga. at han scorer mål så overser enkelte det komplett. Ser mye heller at Azpilicueta brukes på høyrekanten. Det er helt tragisk innsats. Være så gode offensive og så rævva defensivt. Verste jeg har sett. Umulig å spille bra offensivt når man ikke klarer å få ned ballen. LATTERLIG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...