Mr. President™ Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Chelsea, Arsenal og United i Champions League hadde jo vært legendarisk City har ikke fans så ingen bryr seg om dem. Er det samme om de vinner eller taper en kamp lixm. Pool - United i en CL-finale overgår alt. Ikke at det kommer til å skje i nærmeste framtid. Endret 16. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ang. City er jeg helt enig. Om et annet lag enn Chelsea skal vinne kan City like så godt gjøre det. Da er det glemt sekunder etter de allerede har gjort det siden alle andre lags supportere fokuserer heller rett mot neste sesong. Om United skal vinne PL er det greit at de vinner med mange poeng slik at hypen er over før PL er over. Det verste er om United vinner på målstreken. Da kan man like så godt legge seg i et bomberom i 2 måneder. Da er facebook og internett overfylt av United nyheter. Men Arsenal er et lag det er umulig å mislike. Mange av supporterne er hyggelige og oppegående også. Mindre plagsomme er de og. Så unner de å vinne etter City. Endret 16. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Lewis Baker har hatt en god start for MK Dons. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Kommentar I fra manager. "I would have throttled him if that hadn't have gone in! But you need that inner belief and he showed that he has tremendous belief in himself." "The whole stadium held its breath for about 15 seconds until it dropped in the goal and he's a special player." Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Det kan jo ikke stemme? Jeg har fått inntrykk av at Costa er verdens største drittsekk 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Cesc og Azpi (?) sa vel akkurat det samme når de var på FNL. Virker som en av de større personlighetene i garderoben til tross for at han kan lite engelsk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Enig. Mourinho har vel også sagt at Costa er en fantastisk figur av banen. Synes det er rart at en spiller som Costa sees på som en større drittsekk generelt enn f.eks. Ryan Giggs fordi Costa har en "på-kanten"-spillestill. Av banen tror jeg Costa er en fantastisk figur og en gentleman, mens han blir veldig skrudd-på i kampens hete. Men at man klarer å blande privat og på banen er bare håpløst Endret 22. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Uh oh. Nå går Giggs-sirenene av og hele gjengen kommer tenker jeg. Men hvis man bare ser kampene til Costa, som de fleste gjør, så får man nok det drittsekk-inntrykket ja. Noe som ikke er så rart i grunn. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) De fleste fans ser jo bare Costa på banen, så kanskje ikke så rart at "alle" tror han er en douche. Edit: Så nå at Aleks skrev så og si det samme. Oh well Endret 22. mars 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Digger Costa jeg, herlig spiller på nesten alle måter. Tusen ganger mer interessant personlighet enn feks Giggs, mye verre med slike falske personligheter. Costa er på mange måter som Mourinho egentlig, tar de fleste triks i bruk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Enig. Mourinho har vel også sagt at Costa er en fantastisk figur av banen. Synes det er rart at en spiller som Costa sees på som en større drittsekk generelt enn f.eks. Ryan Giggs fordi Costa har en "på-kanten"-spillestill. Av banen tror jeg Costa er en fantastisk figur og en gentleman, mens han blir veldig skrudd-på i kampens hete. Men at man klarer å blande privat og på banen er bare håpløst Det har da Suarez også. Det er på banen de vises og viser sine negative trekk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Forskjellen på Suarez og Costa er at du ser Costa gjør ting med glimt i øyet, Suarez er bare ekkel. Helt objektivt selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Fremdeles en flott fyr av banen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Det forsvaret er faen meg helt krise. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Hva faen er det vi driver med bakover? Fy faen så kvalm jeg blir av det her. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Hvorfor ble Zouma benket egentlig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Det spør jeg meg om også. Hver gang Cahill spiller føler jeg alt bak der er bare flaks og tur. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Herregud. Dette er som å se Tippeligaen: flipperspill og tilfeldigheter som avgjør hvor ballen lander. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Faen meg dritt lei hele høyresiden. Ivanovic har vært katastrofe i lang tid, men pga. at han scorer mål så overser enkelte det komplett. Ser mye heller at Azpilicueta brukes på høyrekanten. Det er helt tragisk innsats. Være så gode offensive og så rævva defensivt. Verste jeg har sett. Umulig å spille bra offensivt når man ikke klarer å få ned ballen. LATTERLIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå