HeHauken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har troen på seier mot Liverpool. Det blir nok ikke lett, men jeg tror vi klarer det. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Liverpool er ikke akkurat i toppform, og spilte uavgjort mot Wigan. Blir vel en jevn og spennende kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Pool vant faktisk ingen kamper i januar. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper Liverpool vinner mot Chelsea, ser fortsatt på de blåe som den største trusselen. Liverpool har jeg egentlig aldri tatt som en seriøs trussel til ligagullet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) EDIT LESE INNLEGGENE DIN TOSK Eg tror på chelsea seier. Endret 29. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har tru på Chelsea, ihverfall viss dei spelar som dei har gjort dei siste kampane. Gøy å sjå på Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Spørsmål: Chelsea' keeperdrakt er heilt oransje, når Cudicini spelte PL kamp i år hadde han denne drakten. Men når Cech speler kamp har han svart shorts istedet for oransje, har lurt på dette lenge, kvifor er det slik? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Første som slo meg er at shortsen skal matche hjelmen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Spørsmål: Chelsea' keeperdrakt er heilt oransje, når Cudicini spelte PL kamp i år hadde han denne drakten. Men når Cech speler kamp har han svart shorts istedet for oransje, har lurt på dette lenge, kvifor er det slik? Kanskje motstanderen brukte svarte shorts, så Cudicini måtte bruke oransje? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har ingen kilder å vise til, riktignok, men Cech sa i et intervju på Chelsea TV at han heller benyttet seg av svart shorts på grunn av kontrasten den skapte. Altså, ved å bruke en heloransje drakt - noe han gjorde ved sesongstarten - følte han at trøyen og shortsen gikk inn i hverandre og at det tidvis kunne være forvirrende å vite "hva som var hva". Han får visstnok bedre kontroll og bedre oversikt over egne bein ved å bruke svart, kontrastskapende shorts. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for svar Har lurt på dette lenge. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Forskninger sier jo at oransje drakt kan ta konsentrasjonen av motspillerne som skal avslutte. Casillas i Real bruker vell samme "teknologi". Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gleder meg til kampen i morgen Har trua på Chelsea. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Gleder meg til kampen i morgen Har trua på Chelsea. Som flere har sagt på Chelseafc.no så stiller vi bra om vi har spillere som vil. Men halvhjertede forsøk og innsats i morgen hjelper ikke mot et Liverpool som gjør opp for "dårligere" spillere med et innsatsvilje som er av en annen dimensjon enn hva man ser hos de blå. Men, Chelsea med blod på tann fra de siste seierene, med noen spillere i form og med trua på seg selv og sine medspillere, så ser jeg denne kampen målfattig og kanskje med en knepen seier til det riktige laget. Endret 31. januar 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech Bosingwa - Alex - Terry - A Cole Ballack - Mikel - Lampard Kalou - Anelka - Malouda Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, tipper mer en 4-2-3-1 det der... Ikke 4-3-3. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Meningen var å poste laget. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Grei start-ellever det der. Liker også at Deco er på benken. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jaja, Chelsea tapte (2-0). Enig med kvitrafn her, latterlig rødt kort! Burde ikkje vore noko kort. Blei imponert over kor bra Chelsea klarte å forsvara seg fram til dei siste 10 minuttane. Men Liverpool var vel betre enn oss i kveld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå