colert Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Begynner å bli litt lei av alt fiksfakseriet som foregår rundt motstanderens 16m. Trenger ikke å holde på med hælspark og andre finesser når vi sliter med å trenge igjennom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Steik for en redning av TBO!TBO?Wild guess: the Belgian one Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ikke den beste omgangen jeg har sett i år. Irriterende at Dean ikke klarer å være konsekvent. Billig straffe til Southampton og lar være å dømme til Chelsea. https://twitter.com/fizzer18/status/577104488965738496 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er en klar straffe. Ikke noe å diskutere overhodet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Den er ikke klar. Wikestad satt jo selv å sa at han skjønner at folk ikke er enig? Da er den vel ikke klar. Den er ikke klar fordi du mener det er straffe. Det er en billig (diskutabel) straffe, og han kan dømme på den, men når han velger å overse en straffe til Chelsea hvor det åpenbart er kontakt er det helt bak mål. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er en klar straffe. Ikke noe å diskutere overhodet. Enig. 2 Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Det er en billig (diskutabel) straffe, og han kan dømme på den, men når han velger å overse en straffe til Chelsea hvor det åpenbart er kontakt er det helt bak mål. Episoden med Ivanovich så ut som filming helt til du ser den i sakte film, så jeg skjønner godt at det ikke ble dømt straffe på den selv om det burde vært dømt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er en klar straffe. Ikke noe å diskutere overhodet. Enig. Nå var det ikke den jeg siktet til, skjønner overhodet ikke hvorfor folk mener den til Soton er diskutabel, utifra reprisene er den soleklar. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Den er ikke klar. Wikestad satt jo selv å sa at han skjønner at folk ikke er enig? Da er den vel ikke klar. Den er ikke klar fordi du mener det er straffe. Det er en billig (diskutabel) straffe, og han kan dømme på den, men når han velger å overse en straffe til Chelsea hvor det åpenbart er kontakt er det helt bak mål. Du klarer ikke være objektiv for fem flate øre. Jeg tar ikke hensyn til andre situasjoner når jeg kommenterer denne som var soleklar. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Verste byttet jeg har sett. Kunne heller satt innpå Zouma? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Litt synd! Hadde vært århundrets assist Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Matic var en takling unna rødt så det er greit. Begynner å ligne noe nå. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Mike Dean er en pest og en plage 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Nydelig dragning av Tadic før han passa til Shane Long! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Fabregas har vært svært svak i dag Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Nå er Hazard god Eden Hazard er deilig å se på. I en fotballkamp, vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå