Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Tja. Tørr bare nevne en spiller som med sikkerhet hadde spilt for Chelsea, og det er T. Silva. Kanskje også Marquinhos.

 

Ellers har Chelsea bedre backer, bedre keeper(e), bedre kantspillere, Costa er på samme nivå som Ibra og Cavani denne sesongen, tror ikke Pastore hadde fått spille i stedet for Oscar. Cesc og Matic utgjør egentlig en perfekt duo, men det er vanskelig å si at ikke Matuidi/Verratti som har litt andre kvaliteter, kunne kommet inn på midtbanen.

 

Matuidi, topp 5-6 midtbanespillere i Europa. Verratti er også solid. Og Cavani og Zlatan og til og med Lucas Moura i form.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Costa er da virkelig bedre enn en oppskrytt Cavani. At han er på nivå med Ibra kan diskuteres.

Denne sesongen. Med den formen de har hatt.

 

Cavani er da ikke oppskrytt i mine øyne. Spiller mye ving for PSG og da blir det færre mål. Sjansen han kastet bort i går støtter kanskje ikke min påstand, men alle kan drite seg ut.

Lenke til kommentar

 

Tja. Tørr bare nevne en spiller som med sikkerhet hadde spilt for Chelsea, og det er T. Silva. Kanskje også Marquinhos.

 

Ellers har Chelsea bedre backer, bedre keeper(e), bedre kantspillere, Costa er på samme nivå som Ibra og Cavani denne sesongen, tror ikke Pastore hadde fått spille i stedet for Oscar. Cesc og Matic utgjør egentlig en perfekt duo, men det er vanskelig å si at ikke Matuidi/Verratti som har litt andre kvaliteter, kunne kommet inn på midtbanen.

 

Matuidi, topp 5-6 midtbanespillere i Europa. Verratti er også solid. Og Cavani og Zlatan og til og med Lucas Moura i form.

 

Enig i at Matuidi og Verratti er klasse. Skriver derfor at jeg ikke kan si at Cesc/Matic er bedre. Sistnevnte har allikevel vist seg å være en perfekt duo.

 

Lucas Moura i form er vel fortsatt ikke bedre enn Cuadrado/Willian i form.

Lenke til kommentar

1.Cesc er best sammen med Matic og ikke i 10`er rollen. Cesc kan godt benkes litt også, synes ikke han har vært så god som tidligere.

 

2.Ramires, GUD denne fyren frustrerer meg!!!, Ikke kan han slå en pasning, og ikke kan han takle. Hva gjør han på banen???? Start med Willian som er i god form..

 

3.Og at vi skulle på resultat når de er 10mann, irriterende. Selv med 10mann så spilte de bedre fotball enn oss..

 

4. Drogba fyren er legende ja, erfaring, osv, fint alt det der..men å sette på en 40åring når vi sårt trenger mål i en så viktig kamp..Sleng innpå Remy, Cuadrado spillere med fart og teknikk..

 

5. Håper JM skjønner at vi hver gang vi legger oss båkpå, så går det som regel til helvete.

 

6. Costa greit jeg digger fyren, men ro deg ned mann!!

 

7. På tide å rotere litt på laget nå?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

4. Drogba fyren er legende ja, erfaring, osv, fint alt det der..men å sette på en 40åring når vi sårt trenger mål i en så viktig kamp..Sleng innpå Remy, Cuadrado spillere med fart og teknikk..

 

Tanken var nok å få mer styrke på dødballer. Det gikk jo bra. Burde heller tatt på Remy så hadde vi blitt farligere på kontringer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

7. På tide å rotere litt på laget nå?

Helt enig, det har vært relativt dødt i det siste kontra starten av sesongen, spesielt offensivt.

Mot Southampton vil jeg helst se noe sånn som:

 

Courtois

Dave Zouma Terry Luis

Fabregas Matic

Cuadrado Oscar Hazard

Remy

 

Lenke til kommentar

Hva drev JT og Cahill på med i den situasjonen der? For meg så virka det som om Jt var på vei til T.Silva, og Cahill av en eller annen grunn valgte å løpe gjennom JT..Hvor hadde Cahill tenkt seg?

 

Terry røsker jo alltid i nærmeste spiller da han bruker alle midler for å hindre scoring :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...