Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I had Ruben Loftus-Cheek on the bench and I have to say that, in my opinion, next year, this kid will be a big surprise in the Premier League. This season, if I was not playing for the title and we were not playing with the pressure we have, this kid would already be on the pitch." - Mourinho.

 

Jeg har våte drømmer om at RLC blir den neste spilleren våres i fra akademiet som slår igjennom. Dog ganske usannsynlig at han greier å få noen større rolle med det første sånn som Matic holder på. Vanskelig nok fra før av i den klubben vår er det og.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Tar ut selektiv statistikk for å fremheve seg selv. Ikke helt sikker på om jeg er så fan av slikt, men men.

Chelsea og United har vært på helt forskjellige nivå denne sesongen. Terry/Ivanovic har jo spilt en haug flere kamper enn Di Maria/Falcao også. Tar man mål+assist pr. kamp får nok Di Maria/Falcao et mye høyere snitt enn Terry/Ivanovic.

 

Ivanovic har vært en knallbra goalscorer for oss, ikke bare har han mange mål som forsvarsspiller, han har også utrolig mange matchvinnere og andre avgjørende scoringer.

Terry trenger jeg ikke å si noe om, kommer til å bli tungt dagen han legger opp.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en tragisk match fra Chelsea. Legge seg så bakpå og satse på 0-0 hjemme. Etter at PSG fikk Zlatan utvist så skjønner jeg ikke taktikken. Hvorfor ikke angripe? Vi har Costa på topp, og Hazard også. Fabregas er på banen. Det er så defensivt og feigt at jeg blir så jævla irritert på kamptaktikken til Mourinho i dag. Ja, i dag så gir jeg faktisk Mourinho skyld i at vi ryker ut av CL. PSG kom videre fordi Chelsea lot dem styre kampen.

 

Klager ikke på at PSG kom videre, men gud bedre hvor dårlig kan man klare å dømme? Etter at Zlatan ble feilaktig utvist så hadde han faen meg ikke kontroll på kampen. Kampen preges i stor grad av elendig dømming fra minutt 30 og ut.

 

Bah, jeg hater David Luiz. Måtte du bli fotballinvalid.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Mange hyller PSG, og det er forståelig. Men at PSG er et bedre fotballag enn Chelsea? Det er jeg uenig i. I dag, ja, blant annet fordi Chelsea/Mou feiler med sin taktikk. Men PSG hadde heller ingenting å tape. Alle vet hva de vil. De skal vinne CL. De skal. Det er soleklart førsteprioritet for klubben, eieren og spillerne.

 

Ligue 1 gir ikke samme status som å vinne PL/LaLiga/Bundesliga eller selv Serie A.

 

Følte bare for å lufte det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange hyller PSG, og det er forståelig. Men at PSG er et bedre fotballag enn Chelsea? Det er jeg uenig i. I dag, ja, blant annet fordi Chelsea/Mou feiler med sin taktikk. Men PSG hadde heller ingenting å tape. Alle vet hva de vil. De skal vinne CL. De skal. Det er soleklart førsteprioritet for klubben, eieren og spillerne.

 

Ligue 1 gir ikke samme status som å vinne PL/LaLiga/Bundesliga eller selv Serie A.

 

Følte bare for å lufte det.

 

Nuvel. PSG sitt mannskap står ikke tilbake for mange. Nå kommer Dani Alves inn til sommeren på høyrebacken også, og så er vel PSG mer eller mindre favoritter til å skaffe seg Pogba. Jeg elsker det laget, masse jævla herlige spillertyper og drøssevis med kvalitet. Mitt favorittlag i CL i år, om enn ikke tittelfavoritter.

Lenke til kommentar

 

Mange hyller PSG, og det er forståelig. Men at PSG er et bedre fotballag enn Chelsea? Det er jeg uenig i. I dag, ja, blant annet fordi Chelsea/Mou feiler med sin taktikk. Men PSG hadde heller ingenting å tape. Alle vet hva de vil. De skal vinne CL. De skal. Det er soleklart førsteprioritet for klubben, eieren og spillerne.

 

Ligue 1 gir ikke samme status som å vinne PL/LaLiga/Bundesliga eller selv Serie A.

 

Følte bare for å lufte det.

 

Nuvel. PSG sitt mannskap står ikke tilbake for mange. Nå kommer Dani Alves inn til sommeren på høyrebacken også, og så er vel PSG mer eller mindre favoritter til å skaffe seg Pogba. Jeg elsker det laget, masse jævla herlige spillertyper og drøssevis med kvalitet. Mitt favorittlag i CL i år, om enn ikke tittelfavoritter.

 

Tja. Tørr bare nevne en spiller som med sikkerhet hadde spilt for Chelsea, og det er T. Silva. Kanskje også Marquinhos.

 

Ellers har Chelsea bedre backer, bedre keeper(e), bedre kantspillere, Costa er på samme nivå som Ibra og Cavani denne sesongen, tror ikke Pastore hadde fått spille i stedet for Oscar. Cesc og Matic utgjør egentlig en perfekt duo, men det er vanskelig å si at ikke Matuidi/Verratti som har litt andre kvaliteter, kunne kommet inn på midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...