Aleks Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Dette var et av argumentene til supporteren som ble oppringt av Terry for noen måneder tilbake. Vet ikke hvor mye avslag de får, men hvert pund hjelper. Fin greie, selv om det fint kunne vært for de under 25 år og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/02/pat-nevin--you-cant-defend-the-indefensible.html Oppsummerer FA: If Jose wants to clearly state his case which he should be able to do in a free society, he will be fined by the authorities. He then faces the possibility of a ban from the touchline on a whim from them on how they interpret his comments. In the next breath they say that coaches should be made to talk to the press after the game no matter how they feel. What is the point of coming out after a set of crucial injustices and then saying, ‘I’m sorry I can’t talk about it.’? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Bra sagt. Pat Nevin er flink. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2015/02/chelsea-fc-appalled-with-the-fa-s-decision-on-matic.html Matic får 2 kamper for dytten på Barnes. Chelsea oppsummerer det greit: "The Chelsea Football Club Board is extremely disappointed and frustrated that the FA Regulatory Commission has today decided not to reduce Nemanja Matic’s suspension to the maximum extent permitted under FA rules." Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Det er forsåvidt greit nok. Problemet er at Barnes ikke får noe straff. Lurer på hvilket grunnlag FA vurderte å gi Costa straff i ettertid av Liverpool-kampen, men ikke Barnes i ettertid av Burnley-kampen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fy faen, Barnes holder på å knekke benet til Matic og slipper unna med det. Latterlig!! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Så jo stygt ut, men skal han straffes for en passning? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Så situasjonen før første gang nå i sted. Soleklart rødt til begge. Barnes burde virkelig bli straffet han også! Gal takling! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Soleklart rødt er å ta hardt i. Matic sin er gult, han blir forbanna og det er greit. Samtidig ser det ikke ut som om Barnes gjør det der med vilje, så jeg vet ikke hvor mye mer enn gult kort jeg mener han fortjener heller. Men utvilsomt nærmere rødt enn Matic sitt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Matic skubber kraftig. Greit med rødt kort for den, men Barnes skal jo aldri slippe unna sin takling uten rødt kort. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Taklingen til Barnes er rødt uansett hvor uheldig den er. Dytten til Matic mener jeg er soleklar rødt kort uansett hvor redd / sint han var. Taklingen til Barnes virker å være et uhell på nesten alle nivåer. TV2 har en fin artikkel om den (med video) liggende ute på nettsiden sin. Det har blitt stort oppstyr rundt taklingen, men etter å ha sett videoen tenker jeg at det kanskje er greit at han ikke blir straffet. Endret 25. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Soleklart rødt er å ta hardt i. Matic sin er gult, han blir forbanna og det er greit. Det er ikke greit. Hvis alle fotballspillere skal få overfalle motspillere fordi de er forbanna kan vi like gjerne si at fotball er kampsport. Jeg skjønner reaksjonen til Matic, men det kan ikke aksepteres. Soleklart rødt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 En ting som er litt rart på klippet av taklingen er to ting: 1 taklingen skjer i en pasning. Matic er egentlig seint inne i situasjonen? 2 ikke en kjeft på banen reagerer på taklingen? Som regel er det vinkling og rett til dommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Moral of the story:Skal du prøve å knekke beina på noen, pass på at dommerene får det med seg, da har du større sjans for å slippe unna med det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Barnes prøver ikke å knekke noen bein. Det er ingen grisete takling. Han er uheldig 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Barnes prøver ikke å knekke noen bein. Det er ingen grisete takling. Han er uheldig Tilsiktet, utilsiktet, har virkelig ikke en dritt å si Taklingen er kun hva den er, nettopp en takling. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Barnes prøver ikke å knekke noen bein. Det er ingen grisete takling. Han er uheldigTilsiktet, utilsiktet, har virkelig ikke en dritt å si Taklingen er kun hva den er, nettopp en takling. Enig i det, men du sa jo i ditt forrige innlegg hvordan man prøve å knekke legger. Og du refererte jo åpenbart til Barnes. Moral of the story: Skal du prøve å knekke beina på noen, pass på at dommerene får det med seg, da har du større sjans for å slippe unna med det. I dette innlegget altså. Men utsagnet ditt er uansett bullshit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Ikke lett med sarkasme og ting som er satt på spissen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Joda, skjønte det eg it. Men ville poengtere det. For nå tar ting litt av her inne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Når eg ser situasjonen så har eg null problemer med å forstå at dommer ikke dømmer. Problemet er at FA ikke ordner opp i feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå