Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes at Petr Cech har skuffet denne sesongen.

Jaja, likevel eit forbilde i mine auge :)

Agreed. Cech er ikke den han var for 2-3 år siden. Nå kan han gjøre endel tabber i en sesong og det gjorde han ikke før. Har også lett for å gjøre noen små flauser av og til også.

Lenke til kommentar

Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger.

Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med åtte mål og fem assists i PL. ;)

Lenke til kommentar
Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger.

Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med ti mål og fem assists i PL. ;)

*Rettet ;)

Lenke til kommentar
United har i de siste kampene slitt med heftig melkesyre, så et tap er ikke så langt unna for deres del vil jeg tro)

Jaja, så feil kan man ta. De sliter seg til noen 1-0 seire, og da jeg endelig tror de skal gå på en smell mot tabelljumboen, finner de ut at de kan spille fotball igjen. Søren altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...