Sovende Panda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Trist at Cudicini forlater Chelsea Han er ein god keeper. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Cudicini vil, som Chelseas , naturlig nok bli savnet. Det faktum at han har vært trofast gjennom ni år står det respekt av - og uten klaging har han steppet inn og vært meget dyktig i skadetunge tider. Det varmer også å se følelsene han viser ved viktige Chelsea-mål - slik som mot Manchester United i vår. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Herlige videoer! Fikk en liten tåre i øyekroken her, men han fortjener mer spilletid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gjør United en tjeneste, og slå Pool til helga! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Skal bare ta Boro først, så skal vi klare det! (ikke at det bryr meg, for United har i de siste kampene slitt med heftig melkesyre, så et tap er ikke så langt unna for deres del vil jeg tro) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 - Mikel tatt for fyllekjøring Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Han får sikkert en fin liten bot fra Chelsea sin side også, avhengig av hvor alvorlig det var. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes at Petr Cech har skuffet denne sesongen. Jaja, likevel eit forbilde i mine auge Agreed. Cech er ikke den han var for 2-3 år siden. Nå kan han gjøre endel tabber i en sesong og det gjorde han ikke før. Har også lett for å gjøre noen små flauser av og til også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enig, Cech er helt konge. Vitner om ballen på størrelse med meloner når man kommer tilbake på banen etter å ha vært døden nær. Det er to spillere fra Chelsea jeg gjerne skulle sett på Manchester United. Cech og Lampard! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger. Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med åtte mål og fem assists i PL. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Cech har vært en av de beste keeperne i PL denne sesongen. Man legger bare ikke merke til det når en spiller presterer litt dårligere enn tidligere sesonger.Det samme kan sies om Ronaldo. Han har ikke hatt en sesong i nærheten av den forrige, men står likevel med ti mål og fem assists i PL. *Rettet Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 United har i de siste kampene slitt med heftig melkesyre, så et tap er ikke så langt unna for deres del vil jeg tro) Jaja, så feil kan man ta. De sliter seg til noen 1-0 seire, og da jeg endelig tror de skal gå på en smell mot tabelljumboen, finner de ut at de kan spille fotball igjen. Søren altså. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Deilig å være over Liverpool på tabellen igjen. Nå mangler det bare at United roter seg bort i noen kamper, og vi er der vi skal være. EDIT: tok feil av noen poeng faktisk... Endret 29. januar 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har troen på at Chelsea klarer å ta hjem PL-pokalen i år. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sjekk tabellen igjen? Ai, mente selfølgelig å være over Liverpool på tabellen.... My mistake! (selv om vår målforskjell glatt utgjør to poeng) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tsss, de tallene skal vi få fiksa litt på snart .. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sånn som dere fikset i går? Helt ok d Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Glem januar måneden :!: Men, chelsea going down på søndag. Jeg er meget sikker på vi hever oss fem hakk til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå