Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne utvilsomt vært mer fornøyd med dagens kamp. Chelsea åpnet riktignok sterkt og banket inn to mål forholdvis kjapt. Men deretter hvilte spillerne på laurbærene og Wigan presset hardt på. Det bærte også frukter for sistnevntes del, og selv om det siste målet var en tanke tvilsomt, fikk de lønn for strevet. Heldigvis kom Robben - på overtid, selvsagt - og reddet dagen. Typisk Chelsea, typisk Wigan - men vi må bli bedre til å styre kampen hele veien igjennom.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Ser at mange (her inne og i andre fora) sier at Chelsea er et flakselag, og i den forbindelse er det herlig og befriende å se at Nettavisens journalister har et litt annet syn på det hele:

Manager José Mourinho har innrømmet at laget har slitt spillemessig i år. Likevel har Chelsea vunnet fjorten av nitten kamper. Spørsmålet er derfor om noen har mulighet til å stoppe dem når spillet etter hvert virkelig flyter.

For det er ingen tilfeldighet at Chelsea avgjør de tette kampene på slutten, laget nekter å godta noe annet enn seier. Arbeidsmoralen er imponerende, og uttellingen viser hvilken vilje stjernelaget besitter.

Som jeg skulle ha sagt det selv, vinnerviljen er enorm! :)

Lenke til kommentar

Enig med LarsP.. Savner egentlig bare at John Terry blir skadefri igjen, og at Joe Cole er fit for fight.. Når førstekeeperen i tillegg er tilbake på nyåret, slipper vi ikke lenger inn sånne dumme mål som vi gjorde mot Arsenal, og da er det synd på Manchester United..

Samtidig synes jeg det er kult at vi putter når det er ytters nødvendig.. Håper bare at spillerne slår seg litt mer løs, presse høyt og kjøre tempo selv om vi leder f.eks. 2-0.

Forøverig ble det skåret masse mål i dag (generelt), får håpe det fortsetter :D

Lenke til kommentar
Det er en stor skamm å heie på Chelsea!

7568069[/snapback]

Jasså, det er med andre ord bedre å være medgangssupporter (jmfr: signaturen din)?

7568104[/snapback]

Har nå holdt med MU siden jeg ble født, så noen medgangssupporter vil jeg nok ikke kalle meg nei :hrm:

Hater medgangssupportere uansett hvilket lag di velger å heie på.

Jeg kan vel også nevne at Chelsea trolig er den klubben i verden som har mest "nylig konverterte" supportere etter at Abramovitsj overtok klubben. Etter det mistet klubben hele sin sjarm og ble nærmest til en stor lekegrind for en kjøpekåt portugiser.

Det eneste som har gjort chelsea til den klubben den er i dag , er pengene. Treneren har lite å si. Når du først har så proffe spillere å jobbe med, kunne du like godt ha satt en trener fra norsk 5 divisjon til å trene klubben. Resultatene hadde blitt de samme.

Selvfølgelig respekterer jeg supportere som har holdt med chelsea i mange år, og skjønner selvfølgelig at de fortsatt støtter klubben sin :)

Vil bare få ut litt aggresjon etter gullskåringen av robben i går! :mad:

Lenke til kommentar
Etter det mistet klubben hele sin sjarm og ble nærmest til en stor lekegrind for en kjøpekåt portugiser.

Hva legger du i begrepet sjarm, forresten?

7568392[/snapback]

Han mener vel det å kunne være en stor klubb (en middels klubb i chelseas tilfelle) uten å ha en som spytter inn penger og gir deg det du vil ha.

Lenke til kommentar
Det er en stor skamm å heie på Chelsea!

7568069[/snapback]

Herregud så alle skulle bare sluttet å heie med Chelsea etter russeren kom? Snakk om supporter da gitt! Siden du var født har du holdt med the scums ja? Manu var på topp i mine yngre dager, og 99% holdt med dem, så for alt det vi veit er du en av dem? Utrolig hvor lang tid det skal ta enekelt og fatte dette her med Chelsea :)

Lenke til kommentar
Morsomt med ManU supportere som nekter å innse at de er medgangssuportere :D

7568820[/snapback]

Kanke akkurat si at Chelsea er så veldig mye bedre.

Jeg kan innrømme at jeg holdt med Manchester United fordi de var best og vant alt, da jeg var 5 år. Det som teller er at jeg fremdeles holder med Man Utd, uansett om de skulle rykke ned så er det fremdeles klubben i mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Jeg kan innrømme at jeg holdt med Manchester United fordi de var best og vant alt, da jeg var 5 år. Det som teller er at jeg fremdeles holder med Man Utd, uansett om de skulle rykke ned så er det fremdeles klubben i mitt hjerte.

7568849[/snapback]

Scum.

Nok en fortapt sjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...