Hidden Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Er sent oppe, ikke noe spesielt å gjøre i morgen. Så satte jeg på en CD med Rolling Stones, og bang! Måtte ut i stua og sjenke meg en tredobbel Whisky on the rocks, storkoser meg syndig mye her Andre som synes Rolling Stones og en drink hører sammen? (tittelen var ment som en spøk) Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 -let me please introduce myself... Skål Hidden! -å neida du er ikke alkoholiker, -ingen alkis ville spurt om det!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hmm synes ikke rolling stones hører sammen med noke på denne jord. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 LOL Sitter med det andre glasset, merker ikke noe særlig så det går greit, har bare den typiske go-følelsen :smile: Rolling Stones er store ennå, tenk hvor lenge de har holdt sammen, og sammenlign det med dagens grupper. En ganske merkbar forskjell, spør du meg. kanskje oppskriften er det enkle, fengende. Hadde det ikke vært for at det er på morgenkvisten nå, vill jeg satt på enten Apocalypse Now! eller A.I., men jeg titter på noen Simpsons episoder på DVD før glasset er tomt og senga venter :smile: Når det er som nå skulle jeg ønske natten varte evig. Riktig så koselig, faktisk. En bra dose god musikk og litt lett underholdning og god Whisky. Kan man ønske mer? Vel vel, laters. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Whisky kan du ha for deg selv hidden? Men rullende steiner(rolling stones)er ok å høre på av og til. Men er ikke mitt førstevalg om eg skal lytte på rock. Tools og 3 doors down/muse/Dave Matthews Band++ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du er ikke alkis før du går på sånn derre møter :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-11-09 13:36):Du er ikke alkis før du går på sånn derre møter :smile: Havner du der er du kommet forlangt. Er mangen måter å si at du er alkis på? Kommer ann på hvem du spørr. Er det ikke AA møter du tenker på anders? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hva slags Whisky drakk du da? :razz: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 *Gisph*, *Sukk*, *Overbærende stønn* o.s.v. - det var Grants Whisky. Flaska er tom snart, står noen med litt bedre kvalitet lengre inn i skapet, men jeg synes ikke Grants er spesielt dårlig heller da. Tok det andre glasset bart, det var yum yum. Tror jeg har smakt det sølet Slash likte å posere med på noen bilder fra nittåra. Fy fader, ikke min smak. BTW: Jeg pleide å forgude Slash en gang i tiden _________________ Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands: Escape of the Psycho Kitten! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-09 19:12 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-11-09 13:34):Tools og 3 doors down/muse/Dave Matthews Band++ Tools? De har jeg aldri hørt om. Men har hørt om de tre andre bandene. Synes Muse er bra! Er Tools bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå