$ig Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Jeg skal kjøpe ny CD spiller til bilen - den skal være helt enkel, må bare kunne spille brente CDer. Men hvilken skal jeg velge? Høytalerne i bilen er orginalt fra da den ble kjøpt (4 høytalere), så det er ikke noe fancy (er til en Audi 100 fra 97 eller noe). Hva er det beste og ikke-så-alt-for-dyre jeg burde kjøpe? hilsen Sigurd Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Anbefaler DEH-30MP, denne er meget rimelig og skulle fylle dine krav på en meget bra måte. I tillegg er den aldeles brukendes som signalkilde i tilfelle du skulle finne på å bygge ut anlegget med en forsterker og nye høyttalere Lenke til kommentar
$ig Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Anbefaler DEH-30MP, denne er meget rimelig og skulle fylle dine krav på en meget bra måte. I tillegg er den aldeles brukendes som signalkilde i tilfelle du skulle finne på å bygge ut anlegget med en forsterker og nye høyttalere 7173551[/snapback] Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå