Mala Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Når jeg ser bildene fra Skogslik ,tør eg nesten ikke tenke på hvilken samling han kan fremme per. i dag. Er sikker på at postmannen kommer med hentelapper til den karen, daglig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hørte rykter om at postkontoret planlegger å relokalisere seg til gårdstunet hans. 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Rydda i platesamlinga i kveld, så da får dere noen bilder. Kommer bedre bilder av vinylen når jeg får kasta ut sofaen og får installert noen bedre hyller. Resten av bildene ligger i spoiler og er klikkbare for å se flere detaljer. CD-er DVD-er KASSETTER VINYL Endret 13. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Synes vinylene dine ser litt slitene ut jeg, Datasmurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Litt? De aller fleste er fra 60-70-tallet, og de jeg har tatt bilde av har ligget lagret i skuffer omgitt av mus og musefeller de siste 40 årene. Redda de med meg i sommer da vi tømte nevnte hytte grunnet salg. Testa de på en platespiller og de fungerte enda, er bare covrene som er rimelig slitte. Til tross for det, solgte jeg 32 plater med populærmusikk og rock som jeg enten hadde allerede eller ikke var noe interessert i å eie (pappa hørte på mye speisa musikk i sin ungdom) for 700 spenn til ei bruktsjappe, så jeg sier meg fornøyd. Det var noen gamle, gule plater med Beach Boys og diverse frijazz og bossanova, men sparte på så mye rock, punk og merkelig populærmusikk som mulig. Blir å oppdatere med flere bilder av slitne vinyler senere i år, når jeg får henta resten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Vinylen ligger hovedsaklig i plastlommer inni covrene, eller papir. Det er ytterst få som ligger løst inni der. Det får da være måte på skjødesløshet. Men lommene er oftest like gamle som platene. Endret 14. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Tror han mener lommer utenpå coverene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Ah, da forstår jeg mer. Ja, det kan jo være greit. Så de ikke blir utsatt for mer slitasje. Men det blir nok ikke før jeg får kastet ut sofaen min og erstattet den med en godstol og noen vinylkasser. Hva skal jeg med en hjørnesofa som opptar forferdelig mye plass når jeg heller kan få inn en godstol eller to? e: Bør nok også vente på mer penger, kan kjapt bli 6-700 kroner. Endret 14. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg skjønner ikke helt hva sofa og godstoler har med denne tråden å gjøre. Plastlommer finner du billig på nett, Rock & Rolls i Oslo selger også til en rimelig pris. 3kr stykk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Eller ebay til nesten gi-bort pris. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg skjønner ikke helt hva sofa og godstoler har med denne tråden å gjøre. Plastlommer finner du billig på nett, Rock & Rolls i Oslo selger også til en rimelig pris. 3kr stykk. Ja, jeg vet det er billig per stykk. Jeg så på BigDipper, og der var det 7 kr for 10" og 4 kr for 7". Jeg har over 100 LP-er uten cover (medregnet de jeg henter med fra hytta), og gudene vet hvor mange 7". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Plastcover: http://bigdipper.no/viewer.php?search_genre=24&search_str=1 http://thegarden.no/?gid=8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, jeg vet. Så på de hos Big Dipper. Blir fortsatt dyrt. Har ikke ført opp alle vinylene i databasen din enda, j. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Vent "litt" til, planlegger å fortsette på prosjektet (igjen) snart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Håper da virkelig det. Og at du får overført det som alt ligger i databasen til den nye, kjedelig å legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå