Skogslik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ok, da har jeg tatt bilder av Alle lpene mine. I tillegg til dette har jeg ca 400 cder og ca 60 kassetter, får se om jeg tar bilder av det en annen gang Sansynligvis ikke så mange som ser hva alt er, men gadd ikke og skrive hver enkelt Lp. Noe dere lurer på hva er, bare spør så skal dere få svar! Bilde 1 (Klikk på bildene så blir de større) Litt forskjellig her, helt øverst står Nokturnal Mortum lpene. Bilde 2: Immortal helt øverst, mangler fremdeles noen. Og Drudkh på de to nederste rekkene. Mye rart mellom. Bilde 3: 3 øverste rekkene er Graveland, så Bathory og de to nederste lpene er Limbonic Art. Bilde 4: Forskjellig Bilde 5: Diverse her og. Helt øverst står Pagan Hellfire lpene mine. Bilde 6: Diverse, nederst ligger 3 Blasphemophagher Lper. Bilde 7: Litt sjeldnere ting som Drowning the Light Lper, Mutiilation og annet snadder + 10 tommerene. Bilde 8: Her er alle 7 tommerene: Og til sist to Lp bokser. Deathspell Omega og Agalloch: EDIT: Kom på at jeg hadde glemt noen få Picture discs: Og et oversiktsbilde av hvordan det er lagret: Lp hyllen på veggen, på bordte står Nokturnal Mortum lper og cder. Under er en pappeske med kassettene og noen cder + der jeg legger 7'' når jeg får nye lper som skal opp i hyllen. Og til venstre et lite cd stativ. Endret 7. desember 2010 av Skogslik 9 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette er kunst! Utrolig pent, Skogslik. Utrolig pent! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe, takk for det! Men den komer nok stadig til og vokse så sant jeg har penger. Musikk er og blir min lidenskap Lyc: Du får nok fart på samlingen din selv når du er ferdig med og studere! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Satser på det! Sammen med alt annet jeg finner på å gjøre, meh. Men joda, det vokser sakte, men sikkert. Snart blir det jo Mare, nye Deathspell, GBK OG Urfaust, så det blir en bra vinter. Jeg får vel dra opp et bilde etterhvert jeg og, men venter hvertfall til tråden er på side 8 slik at jeg ikke havner rett under Skogslik. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Pent, Skogslik. Har noen av de samme LPene selv, men du ligger et godt stykke foran meg. Gleder meg til du skal i militæret og har lite penger.Ehehe Muligens jeg slenger opp et bilde etterhvert, må bare få tak i et kamera først. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjøpt noen nye plater for ikke lenge siden, oppdaterer vel i morgen om jeg gidder Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fin samling Skoggutt, inspirerende. Hvor fikk du tak i den DsO-boksen? OG, du har ikke noe Ulver? :-----O Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Northern Heritage solgte den, husker jeg. Og ser du ikke Nattens Madrigal? :o Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Pent, Skogslik. Har noen av de samme LPene selv, men du ligger et godt stykke foran meg. Gleder meg til du skal i militæret og har lite penger.Ehehe Muligens jeg slenger opp et bilde etterhvert, må bare få tak i et kamera først. Hehe, ja blir nok litt mindre handling da, men no blir det jo. Sleng opp bilde ja, alltid gøy og se andre sine samlinger! CypheroN: Takk for det! Joda, jeg har Nattens Madrigal, ligger nederst på første bilde. Har bergtatt og kveldssanger på cd. DsO boksen kjøpte jeg fra Unborn productions, tror jeg. Endret 7. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Er så glad jeg har den DsO boksen, se hva den ligger på nå: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=2141149&ev=rb e:Siden jeg ikke har noe bilde enda, http://rateyourmusic.com/~Vowels Endret 7. desember 2010 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Oops, og jeg som så igjennom to ganger også. Så klart ser jeg Nattens Madrigal nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Flink! Skal litt til og overse den, hehe. Oppdatert med to bilder. Et oversiktsbilde og noen picture discs. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Utrolig lekker vinyl-lagring Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 helt sykt nice Skogslik! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har fått oppdatert samlingen litt, ikke stor, men grei nok Bruker aldri CD-er, laster bare ned musikken ulovlig, CD-er har jeg bare som "samleobjekter". Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Vekk Endret 13. september 2012 av Vowels 3 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Pro-Ject RPM 1.3: Platesamlingen Noen av platene: Endret 13. september 2012 av kmatis 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fantastisk lekker platespiller. Har lyst på den selv. Også Kjøtt da gitt Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Fantastisk lekker platespiller. Har lyst på den selv. Også Kjøtt da gitt Enig. Kjøtt plata er definitivt fet! Noen av de andre platene i samlingen: Endret 13. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå