Anvlaibar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe.. Har egentlig ikke råd sjæl heller... Men effektiv måte å svi av lønninga/ tømme kontoen! :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvor kjøpte du den? :o Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Sound Station, Dansk plate/cd-sjappe.. Endret 17. august 2009 av Olafr Lenke til kommentar
frikkflix Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Veldig ukomplett. Skulle gjerne hatt mye mer mayhem, satyricon, darkthrone og div, men har akkurat innstalert iTunes på nytt wallbash.gif Skal filse mer på det. In Flames er det viktigste! Endret 19. august 2009 av frikkflix Lenke til kommentar
frikkflix Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) a Endret 19. august 2009 av frikkflix Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noe nytt som har havna i samlingen: Og her er Gris LPen i litt mer detalj: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor kjøpte du den, Skogslik? Jeg har ikke funnet noe annet enn CD-versjonen på nettet. Ikke at jeg nødvendigvis skal kjøpe den, men jeg vil vite det uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Den ble utgjitt på LP nå i august, på northern-silence.de http://shop.northern-silence.de/ Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Her er mi. Ikkje så serleg stor ennå, til saman 27stk. Har nokre bøker for å fylle den ledige plassen. Har litt statistikk også: 20stk = 74% frå Norden 10stk = 37% frå Noreg 7stk = 26% frå Finland 7stk = 26% frå elles i verda. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Drudkh, Picture lpene som henger så fint på veggen: Fantastisk band Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Her er hva jeg har klart å raske sammen i september.... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Faen å mye bra du har kjøpt. Skjønner ikke hvordan du har råd til alt det der Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) No closeup, så noterte likesågodt alt som står i hylla og plasserte det i spoiler, hvis noen skulle ha interesse av å se litt av hva som befinner seg der. AC/DC - Black Ice AC/DC - LIVE AC/DC - Who Made Who AC/DC - The Razors Edge AC/DC - Ballbreaker Darkthrone - Hate Them Dimmu Borgir - Godless Savage Garden Def Leppard - Adrenalize Def Leppard - Greatest Hits Enslaved - Ruun Evanescence - Fallen Gamma Ray - Insanity And Genius Guns `n` Roses - Use Your Illusion I & II Helloween - Chameleon Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Iron Maiden - Death On The Road Iron Maiden - Dance Of Death Iron Maiden - Rock In Rio Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - Edward The Great Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Iron Maiden - Somewhere In Time Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Piece Of Mind Iron Maiden - The Number Of The Beast Iron Maiden - Iron Maiden In Flames - Reroute To Remain Judas Priest - Simply The Best Kiss - The Very Best Of Metallica - The Black Album Mayhem - Chimera Mark Knopfler - Kill To Get Crimson Mark Knopfler - Shangri La Motorhead - Kiss Of Death Motorpsycho - Angels And Daemons At Play Ozzy Osbourne - The Essential Queensryche - Empire Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute Rush - Presto Satyricon - Ten Horns Ten Diadems Soilwork - Figure Number Five Slayer - Decade Of Agression Slayer - Reign In Blood Steve Vai - Sex & Religion Steve Vai - Flex-able Skid Row - Slave To The Grind Scorpions - The Best Of TNT - Realized Fantasies Turbonegro - Retox Turbonegro - Party Animals Turbonegro - Apocalypse Dudes Volcano - Ratrace Vreid - I Krig Windir - 1184 Yngwie Malmsteen - Eclipse Yngwie Malmsteen - Fire And Ice Yngwie Malmsteen - The Collection Yngwie Malmsteen - Trial By Fire - Live In Leningrad Yngwie Malmsteen - Trilogy ZZ Top - Deguello ZZ Top - Antenna Kassetter: Iron Maiden - Killers Quiet Riot - Condition Critical Motley Crue - Dr. Feelgood Scorpions - Crazy World LP: Megadeth - Rust In Peace Endret 21. september 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Min lillie musikksamling Synes det er litt dyrt å kjøpe musikk så jeg har ikke så mye Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Her er alt sammen Hylle 1 2 3 ACDC: Queen: + Diggeste Queen album alene: Deep Purple: System of a Down: + Tvillingalbumene Hypnotize og Mezmerize zingle shoot: + Diggeste albumet: Pantera: (Har Great Southern Trendkill og, men det bildet ser ut til å ha blitt slettet Edguy: + Diggeste: Green Day: Elton John: (Bør skaffe mer av han) Billy Joel: ( <3<3<3 ) + Beste ever! Led Zeppelin: + Beste Pink Floyd: Dire Straits: Boston: (AWESOME!!!!!!!!!!!) Rainbow: (RIP DIO!) Blue Oyster Cult: Paul Gilbert: (Skaffet i Tyskland, ganske sjelden ellers Og sykt diiiigg album) Journey: Manowar: + Gods of War Special Ed! Skaffet på Neseblod Records i Oslo (Anbefales til alle dere Metal-elsekere i alle sjangre! Rå sjappe!) Helloween: (Kosta 20kr Men er driiit bra!) Iron Maiden: (Litt dårlig bilde, alle coverne glinser så veldig ) + To av de diggeste: Judas Priest: + Beste ever! Megadeth: + Beste: Metallica: + Thrash Metalens ære, om du liker det lett! Dark Tranquillity: Children of Bodom: (Eneste gode nye Metal, syns jeg ) + Beste <3 Meat Loaf: (Kjøttkake) Aerosmith: (Get a Grip (Kujura) kosta bare 10kr på Neseblod Records ) + Toys In The Attic special ed. Slayer: (Har det viktigste i alle fall ) Eric Johnson: Dragonforce ( ) Scorpions: Tenacious D: (Geeeniaaalt!) Accept: DE BESTE: - Led Zeppelin - 4 - Judas Priest - Sad Wings of Destiny - Iron Maiden - Powerslave - Pantera - Cowboys From Hell - Children of Bodom - Hatebreeder - Metallica - Kill em All - Billy Joel - The Stranger - System of a Down - Toxicity - Boston - Boston - Queen - Sheer Heart Attack - ACCD - Back in Black - Megadeth - Rust In Peace DE ALLER BESTE: - Billy Joel - The Stranger - Queen - Sheer Heart Attack - Boston - Boston - Judas Priest - Sad Wings of Destiny Og det er det. 8 nye på bestilling. Da vil jeg være oppe i 151 cder. Disse er samlet inn i løpet av ca 1 og et halvt år . Jeg elsker cder Hyggelig om dere tar dere tid til en titt og kommentarer :) Endret 9. september 2010 av EdcoHM 1 Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da var alt lagt til Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Har ikke så mye fysisk. Men har dette: Singler: Basement Jaxx - Romeo Daft Punk - One More Time System of a down - Aerials Album: The Prodigy - Music for the Jilted Generation Røyksopp - The Understanding Faithless - Reverence Faithless - Sunday (tror jeg det heter) Alt kjøpt brukt digitale samlinga: (bilde ilustrerer sortering) Endret 9. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Flott å sjå aktivitet i tråden! Her er nokon bilete fra mi samling: Paysage d'hiver: Nokturnal Mortum: Summoning: Limbonic Art: Woods of Desolation: Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nye ting siden sist jeg posta i tråden (mesteparten kjøpt inn i sommer): Emperor - The Emperial Vinyl Presentation (alt frem til IX Equilibrium) Ulver - Shadows of the Sun (limitert tre-boks) Øverst: Code - Resplendent Grotesque, Ulver - Perdition City, Ulver - Blood Inside Nederst: Ulver - Nattens Madrigal, Satyricon - Volcano, Ihsahn - After Ulver - Blood Inside Ulver - Perdition City Radiohead CD-boks Pablo Honey, The Bends, OK Computer, Kid A, Amnesiac, I Might Be Wrong: Live Recordings, Hail to the Thief Devil Doll - Dies Irae (CD, i limitert skinn-utførelse) VERDENS beste album noensinne! Sjekk det ut Enslaved - The Wooden Box Yggdrasill, Hal Valr, Frost, Eld, Blodhemn, Mardraum, Monumension, Below the Lights Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 *Utrolig lang post* Kult, mye bra! En spoiler hadde dog gjort seg. Litt trasig å bla i en evighet for å komme til bunnen av sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå