Kakofoni Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sitter faktisk og hører på Pills n thrills just nu! Veldig bra anskaffelser. Og du har tydeligvis blitt hekta på mahavishnu? Hoho. Kunne personlig klart meg uten Master of Puppets men det er jo meg. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jethrotulling: Rop ut når du finner Hybris i plateformat uten at jeg måtte betale dyredommer for den, for da skal jeg snappe den rett foran nesa på deg. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kakofoni: Jeg kjøpte en boks med 5 Mahavishnu Orchestra-plater for 200 kr. Forsåvidt er jeg hekta på Mahavishnu, men kanskje ikke i så stor grad som det kan se ut som Metallica-plata var et impulskjøp på Elkjøp (ja, faktisk). Det var den eneste plata de hadde, og jeg synes ikke den er så verst, egentlig. Seian: Hvis du mente på vinyl, vet jeg ikke hvor du får tak i den, men cd-utgaven fåes kjøpt på waysidemusic.com, for eksempel. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er ikke interessert i CD. Har lyst på vinyl, ja, men møter veggen hver gang jeg ser de prisene på ebay. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Min platesamling: Det aller helligste: Fra venstre: Satyricon - My Skin is Cold, Shining 2LP (Grindstone + In The Kingdom Of Kitsch You Will Be A Monster), Ulver - Shadows of the Sun, Metallica - Death Magnetic-boks, In the Woods - Isle of Men, Limbonic Art cd-boks, Arcturus - Constellation/My Angel, Arcturus - Shipwrecked in Oslo (DVD) Ulver-samlinga: In the woods... - Isle of Men In the woods... + Drawn og Green Carnation Kremskiver Øverst fra venstre: Ved buens Ende - Those Who Caress the Pale, Ved Buens Ende - Written in Waters, Virus - The Black Flux, Fleurety - Min Tid Skal Komme, Solefald - The Linear Scaffold, The Flower Kings- The Sum of No Evil, Funeral - From These Wounds. Rad 2: Shining - Grindstone, Seigmen - Pluto, Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness, Porcupine Tree - In Absentia, Extol - Burial, Faith No More - Angel Dust, Motorpsycho - Lobotomizer. Rad 3: Head Control System - Murder Nature, Ulver - Perdition City, Aeternus - Hexaeon, Aura Noir - Hades Rise, Darkthrone - Soulside Journey, Farmers Market - Surfin' USSR, The 3rd and the Mortal - Tears Laid in Earth. Rad 4: Ihsahn - angL, Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk, Peccatum - Strangling From Within, Covenant - In Times Before the Light, Covenant - Nexus Polaris, Carpe Tenebrum - Mirrored Hate Painting, Mayhem - Grand Declaration of War. Rad 5: Troll - Trollstorm Over Nidingjuv, Enslaved - Ruun, Satyricon - Rebel Extravaganza, When - Drowning But Learning, Borknagar - The Olden Domain, Arctururs - La Masquerade Infernale, Dødheimsgard - 666 International. Rad 6: Red Harvest - A Greater Darkness, Source of Tide - Dawn of Tides, Winds - Prominence and Demise, In the Woods... - Omnio, Limbonic Art - In Abhorrence Dementia, Dimension F3h - Reaping the World Winds, Opeth - Ghost Reveries Kremskiver II, ble litt dobbelt opp, men da blir de også dobbelt så bra... Øverst fra venstre: Ulver - Vargnatt, Ved Buens Ende Those who Caress the Pale, Arcturus - Aspera Hiems Symfonia, Fleurety - Min tid skal komme. Rad 2: Keep of Kalessin - Reclaim, Solefald - The Linear Scaffold, Winds - Of Entity and Mind, When - Drowning But Learning. Rad 3: Emperor - In the Nightside Eclipse, Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk, Emperor - Prometheus: The Discipline of Fire and Demise, Peccatum - Strangling from Within. Rad 4: Troll - Trollstorm Over Nidingjuv, Covenant - In Times Before the Light, Odium - The Saf Realms of the Stars, The 3rd and the Mortal - Sorrow Rad 5: Drawn - a new world?, Mayhem - Wolf's Lair Abyss, Source of Tide, Dawn of Tides, In the Woods... - HEart of Ages Limbonic Art: Limbonic Art - Volume 1-4 - cd-boks med de fire første utgivelsene Arcturus: Diverse gammelt: Endret 12. juli 2009 av Olafr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Samlinga har nok vokst en 20-30cm til siden dette bildet ble tatt. Står i pappesker for tiden, har ikke fått de opp etter flyttinga. Har også en 20-30 LP-er som ikke er med på det bildet =) Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Her er min musikksamling (jeg har det meste lett tilgjengelig): Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei nå var du skrekkelig morsom. Ingen som besøker denne tråden har noen interesse av å se et screenshot av The Pirate Bay. Du feilet. Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei nå var du skrekkelig morsom. Ingen som besøker denne tråden har noen interesse av å se et screenshot av The Pirate Bay. Du feilet. Feilet og feilet. Jeg ville bare si min mening om musikkbransjen med et bilde og en linje med tekst. Synes jeg klarte det ganske bra Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Her er min musikksamling (jeg har det meste lett tilgjengelig): Pahaha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fin fin tråd. Mye saker der Olafr!! Kan vell legge inn noen selv og: Ene cd skapet mitt, med noen musikk dvdr på toppen: Noe som har komt den siste tiden: Kommer nok med flere bilder sener, ettersom det kommer nye ting^^ Lenke til kommentar
BiB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Her er min musikksamling, laget en playlist til hvert album Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Musikksamlingen Hver artist har en mappe Under hver artist ligger artistens utgivelser. samt [year-format-bitrate] Og under der sanger på albumet track - sang [/url]<--klikk Skaffet på samme måte som Major_Tom Endret 1. august 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har hatt en opprydning nå, og jammen var ikke samlinga nå på like over 200 CD-er, og 50 vinyler. Kjempekos Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) ohh.. frister sterkt å ta bilde av min fars samling men jeg tror jeg skal holde meg til vi har fått den opp i hyller. det blir ca. 5 skuffer for mange å åpne Må si det var mye bra musikk å melde på bildet til Jethrotulling Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Finnes det enda CD'er? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Finnes det enda CD'er? Ja, vinyl tilogmed!! Nyinnkjøp: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er jævelig misunnelig på deg Olafr. Har så lyst på den der, men har ikke råd nå som jeg er en fattig student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå