Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har som regel vanskelg for å kjøpe CD-er, ettersom jeg må være 110% sikker på at jeg ikke angrer på kjøpet etterpå, selv om cdene er på salg eller noe. Uansett, se bort fra den rosa streken, da det tilfeldigvis stod et spill der. Lenke til kommentar
Ajeje Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal nok vente litt med å legge ut cd-samlingen min, når jeg ser på konkurrentene mine Har bare 50 plater til nå. Men er jo bare 16 år så har god tid til å samle sammen! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg stiller i omtrent samme vektklasse som Ajeje, men legger ut bilde likevel, jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Oh, my snadder der. Merker meg Caravan, Soft Machine, Genesis, Marillion, Love, Steely Dan og ikke det minst, albumet med et av tidenes beste covere - The Who Sell Out Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Canterbury scene er digg Who- og Steely Dan-plata kjøpte jeg faktisk bare for en uke siden. 30 kr stykket på play.com medregnet alt :!: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg liker musikksmaken din, Jethrotulling. Ser blant annet at du liker Pink Floyd, King Crimson og Led Zeppelin. Muse er heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Syntes dette var slik en koselig tråd, og det ville være synd om den skulle dø helt ut, så jeg poster mine nyvinninger på platefronten. Siden det ikke finnes platebutikker der jeg bor, blir det ekstra mye platekjøp når jeg er ute og reiser (eg. sommeren). Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ny kåk, nye bilder. Endret 7. september 2008 av n20987 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Stooor samling! Hva er di tallene under hver hylle? alfabetisk var ikke nok? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dali-høyttalere er flotte greier. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Stooor samling! Hva er di tallene under hver hylle? alfabetisk var ikke nok? Alfabetisk hadde absolutt vært å foretrekke. Men når man er musikknerd og jobber på et sted hvor tilfanget av nye plater er godt, blir man fort lei av å etterflytte skiver for å stadig vekk gjøre plass til nye titler et sted i midten. Har nå slått meg til ro med å nummerere hver eneste utgivelse og sørget for å bake dette inn i mappenavnet hvor de rippede flac-filene ligger. Med konsekvent naziorden i MediaMonkey er veien kort til hylla for å finne fram den fysiske skiva fila stammer fra dersom jeg vil sjekke detaljer, lese i heftet eller skulle trenge å grabbe den på ny. Dali-høyttalere er flotte greier. Oh yes. I alle fall til den prisen. Men når jeg en gang i framtida måtte få meg større leilighet med skikkelig stue, skal et par gulvstående B&W-høyttalere vurderes. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 endelig den stolte eier av et kamera, så nå kan jeg legge opp bilder! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Legger fort merke til DSO Lp'ene! Deilig syn. Endret 4. januar 2009 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Veldig god samling. Må bøye meg i støvet for alle samlingene her. Er bare eier av en samling av rundt 100cder og et par LPer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Legger fort merke til DSO Lp'ene! Deilig syn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 endelig den stolte eier av et kamera, så nå kan jeg legge opp bilder! Hvilke kassetter er det du har der? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Urfaust - Geist Ist Teufel Dub Buk - Idu Na Wy! Dub Buk - Rus Ponad Vse! Peste Noire - Mors Orbis Terrarum Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Endret 9. januar 2009 av Montseur Lenke til kommentar
huggy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Håper det ikke gjør no at jeg bumper denne tråden Fett samling, og god musikk smak Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Diverse nyanskaffelser fra det snaue året siden sist jeg postet her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå