Gå til innhold

Bilde av din musikksamling

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg har som regel vanskelg for å kjøpe CD-er, ettersom jeg må være 110% sikker på at jeg ikke angrer på kjøpet etterpå, selv om cdene er på salg eller noe. :p

Uansett, se bort fra den rosa streken, da det tilfeldigvis stod et spill der.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg liker musikksmaken din, Jethrotulling. Ser blant annet at du liker Pink Floyd, King Crimson og Led Zeppelin. Muse er heller ikke så dumt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Stooor samling! Hva er di tallene under hver hylle? alfabetisk var ikke nok? :p

Alfabetisk hadde absolutt vært å foretrekke. Men når man er musikknerd og jobber på et sted hvor tilfanget av nye plater er godt, blir man fort lei av å etterflytte skiver for å stadig vekk gjøre plass til nye titler et sted i midten. Har nå slått meg til ro med å nummerere hver eneste utgivelse og sørget for å bake dette inn i mappenavnet hvor de rippede flac-filene ligger. Med konsekvent naziorden i MediaMonkey er veien kort til hylla for å finne fram den fysiske skiva fila stammer fra dersom jeg vil sjekke detaljer, lese i heftet eller skulle trenge å grabbe den på ny.

Dali-høyttalere er flotte greier.

Oh yes. I alle fall til den prisen. Men når jeg en gang i framtida måtte få meg større leilighet med skikkelig stue, skal et par gulvstående B&W-høyttalere vurderes. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...