Gå til innhold

COD3 video. 8 minutter med masse informasjon om MP


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har veldig varierte følelser rundt Call of Duty 3. Multiplayer-delen later til å ha blitt veldig Battlefield-inspirert, og delen hvor man kan ta våpen ut av hverandres hender ser ut som et tåplig påfunn for å "innovere".

 

Veldig fint å høre fra utvikleren at alle som vil spille på lag med venner er cheaters; "Even if you and I wanna play together 'cause we're that kind of guy who're gonna cheat, we're not going to when we get seperated" (når de prater om hvor fin auto-team balance er). Jeg håper de har tenkt litt vedr. kicking av folk som teamkiller, dersom noen er så idiot at de stormer inn etter en granat man kastero, og blir drept av dette, så burde ikke det føre til kick.

 

At Infinity Ward ikke lenger står bak serien gjør meg desto mer suspekt på CoD3. Jeg lar meg ikke rive med helt ennå, og venter heller på reviews.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
greit nok at det er kjøretøy og sånn nå, men det er fremdeles ganske små brett og langt fra så bra som f.eks battlefield på det området, mye pga. begrensninger i spillmotoren, hadde vært bedre om de bare holdt seg til fotsoldater og perfeksjonerte det.

7173957[/snapback]

 

Hvis du ser filmen så sier han at du kan velge hvordan MP delen skal være. Er jo greit å ha valget

Lenke til kommentar

Epik, vet du størrelsen på alle MP brettene i cod3? Hvis ikke, vær vennlig å hold bemerkninger som det til deg selv. Du kom også med påstander om GoW uten å ha spilt det, at det var kun grafikk og ikke noe gameplay og at det var for lineært. Og om du selv, helt personlig, ikke liker tanken på kjøretøy er det faktisk mulig å spille uten de, det er ingen som tvinger deg.

 

Selv så syntes jeg det å skille venner fordi man kommer til å cheate virket helt banalt. Hvordan skal kan cheate når man er på lag? Det forstår jeg ikke helt. Iallefall, ikke cheate for å få noen god stat. Når man er på forskjellige lag ville jeg tro det er lettere å "jukse", ene ødelegger for sitt lag så den andre får det lettere å vinne.

 

Og det med team kill, om det er autokick håper jeg spillet tar forbehold mot noe. Om jeg hiver en granat og noen løper rett på den, med vilje til og med, skulle man ikke bli kicket. Samme om jeg står å blaffer løs med en MG og en nisse løper rett forran og blir meiet ned. Men, har ikke prøvd spillet enda og antar nesten at utviklerne tar sikte for slik.

 

Lovende virker det iallefall.

Lenke til kommentar

jeg vet nok om spillmotoren cod3 kjører på og har utviklet for den til å kunne uttale meg om størrelsen på brettene, pga. begrensninger i motoren vil vi ikke få så stort mye større brett enn cod2, ikke dobbelt så store. noe de minimum burde vært om vi skulle fått bra nytte av kjøretøy, på samme måten som i battlefield.

 

selvfølgelig er det ingen som tvinger meg til noe, det er ingen som tvinger meg til en dritt, men jeg kan likevel uttale meg om hva jeg vil. det er et diskusjonsforum, hva faen ellers skal vi gjøre her enn å diskutere, hvis alle som er skeptisk til ps3 og x360 ikke skulle ha uttalt seg her så hadde mye forsvunnet, eller sysn du man kun skal uttale seg om spill eller andre ting hvis man mener noe positivt?

Lenke til kommentar
jeg vet nok om spillmotoren cod3 kjører på og har utviklet for den til å kunne uttale meg om størrelsen på brettene, pga. begrensninger i motoren vil vi ikke få så stort mye større brett enn cod2, ikke dobbelt så store. noe de minimum burde vært om vi skulle fått bra nytte av kjøretøy, på samme måten som i battlefield.

 

selvfølgelig er det ingen som tvinger meg til noe, det er ingen som tvinger meg til en dritt, men jeg kan likevel uttale meg om hva jeg vil. det er et diskusjonsforum, hva faen ellers skal vi gjøre her enn å diskutere, hvis alle som er skeptisk til ps3 og x360 ikke skulle ha uttalt seg her så hadde mye forsvunnet, eller sysn du man kun skal uttale seg om spill eller andre ting hvis man mener noe positivt?

7174432[/snapback]

 

Hva er poenget ditt? Dette er ikke et Battlefield spill

Endret av avanore
Lenke til kommentar
poenget er at brettene ikke kommer til å bli noe særlig større enn cod2.

 

men er en del her som tror det.

 

blir gøy å se at jeg har rett når spillet kommer ut.

7174464[/snapback]

 

For min del er det ikke viktig om brettene blir større, så lenge de ikke blir for små til kjøretøyene som blir tilgjengelig på det.

 

Battlefield fungerer ganske bra med kjøretøy, eneste problemet er jo at man kan total herpe en tanks på en tre stump.

 

Det er ett balanse problem, hvor stor påvirkning ett kjøretøy har, hvor raske de er, vanskelige å ta ned, hvor god de er mot vanlige soldater osv..

 

Så lenge dette er tatt i betrakning, både når størrelsen på brettet blir satt opp og hvordan det vil se ut så burde ikke brett størrelsen blir ett alt for stort problem. Tror jeg da.

 

PS: Det er mulig å uttale seg uten å måtte banne bare fordi man får litt mot kritikk. Om alle nikket etter hadde det jo ikke vært ett diskusjons forum.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...