VegardStr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 fikk besøk av sån haloween ting no netopp eg sa, "nei eg vil ikkje gi nokke, hade" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Skreiv det akkurat inn i SO, men det passer utrolig mye bedre her: Halloweenshitkids kan brenne Det ringte på og jeg, som selvfølgelig ikke tenkte på hvilken dato det er, gikk ned og møtte tre stygge tryner i døra. Jeg fikk slengt fra meg et høflig "Stikk!", før jeg låste døra og skrudde av ringekokka, for så å gå opp og legge meg igjen. De har jo ikke gjort en dritt for meg, hvorfor skal jeg gi de godteri. Og i hvert fall når de faktisk prøver true det til seg? Nei, julebukk er mye koseligere ^^, Edit: Ungane tør heller ikke kaste egg på huset, for ifølge søstern sier ryktene i gata at jeg er satanist xD Endret 31. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen her i år nei, muligens siden purken var å patruljerte området i fjor og hanka inn ett par eggkids. Nei, jeg gir ikkeno, jeg spørr om hvorfor man feirer halloween, svarer de riktig. Så sier jeg, så flott, ny opplysning. Når man ikke har på utelyset, så betyr det at man IKKE feirer haloween. Jeg HATER at ikke foreldrene kan lære seg den enkle regelen. Hvis foreldre ringer på, samme sak, sier jeg har en liten unge som skal sove nå. Som de har greid å vekke med å ringe på ringeklokka og ber de dra sin vei. Synes den er bra fra faren til Tommy i Tommy og tigeren. Der han sier at under halloween, så skal han ligge i busken og spyle alle kidsa som kommer for å mase etter godter. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da har det vært to og ringt på her, ikke åpnet for noen, lysene er også av. Halloween er og forblir amerikansk for min del. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Edit: Ungane tør heller ikke kaste egg på huset, for ifølge søstern sier ryktene i gata at jeg er satanist xD 7193143[/snapback] Er det farlig å kaste egg på et hus dersom det bor en satanist der? Jaja, bare synd ikke barna hadde den samme respekten ovenfor andre husstander også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Edit: Ungane tør heller ikke kaste egg på huset, for ifølge søstern sier ryktene i gata at jeg er satanist xD 7193143[/snapback] Er det farlig å kaste egg på et hus dersom det bor en satanist der? Jaja, bare synd ikke barna hadde den samme respekten ovenfor andre husstander også. 7193253[/snapback] De syns vissnok det (: Helt greit for meg ^^ Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 har på følelsen at det er donald duck som har brakt den jævelskapen hit til landet.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Halloween kom som bestill i år. Nå får jeg endelig kvittet meg med en del kjærligheter på pinner som er blitt gamle og litt myke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Halloween er helt på trynet, spør du meg. Heia gode, gamle julebukk! Når det gjelder mengde godteri, burde det ikke ha så mye å si. Ungene bør bli glade uansett. Tjohei. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Halloween er helt på trynet, spør du meg. Heia gode, gamle julebukk!Når det gjelder mengde godteri, burde det ikke ha så mye å si. Ungene bør bli glade uansett. Tjohei. 7193474[/snapback] Ungene bør være glade uansett om de får noe eller ikke, de blir hvertfall ikke jaget unna. De får lov til å kle seg ut og ha det gøy. Er glad for at vi ikke har fått noen plageånder hit enda, jeg kan jo ikke akkurat være sint mot dem, men man får skru opp volumet og la musikken jage dem. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det har vært én gjeng unger på døra mi her i kveld, og de har jeg sagt strengt nei til og låst døra. Dette er et tåpelig påfunn. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du gir ingenting. Ungene har ingen grunn til å bli skuffa. Dei får lære seg at dei ikke kan få alt dei vil ha. Hvis dei kaster egg på huset ditt så får taue dei inn og ringe snuten. 7173109[/snapback] Blir redd over hvor kalde og triste mange her er! Uansett hvor amerikansk denne skikken er, kan dere ikke unne barna en enkelt dag hvor de faktisk kan spørre om godteri, og kle seg ut, uten og bli sett rart på? Og de som kaster egg osv er ikke barn, dett er som regel ungdommer som skal ha det gøy, vet dette fordi jeg nettop har vært gjennom den perioden fra godteri til egg. Men til dere triste stakkarer... håper dere råtner i helvette! 7181053[/snapback] Takk det samme! jeg og kamerater kaster egg eller skremmer de som kommer og skal ha snop... helt ekstremt fett! noen av de blir livredde! (ja jeg har kanskje fritidsproblemer.. men det driter jeg i) 7184407[/snapback] skikkeli' fett ass'! Jævli fett ass! Men til OnTopic: Om jeg ser noen av vennene mine som går får å ha det morsomt, slipper jeg dem inn og lar dem varme seg (kom på en fredag, lørdag, søndag eller manda så er det alltid snacks å få! for vennene altså.. ingen forskjell her..). Sjelden det kommer noen siden jeg bor litt avsides.. De andre driter jeg i! Åpner, ser om det er noen seriøse. Om ikke det går døren igjen... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vi hadde kjøpt inn noe småting til ungene som kom og ringte på, dama synes at 6åringer i kostyme var søtt. Men har vært bare èn grupper her .. Og vi bor i sentrum! Jaja, mer PEZ og Dumlesticks på oss. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ikke har eg kjøpt noe, og ikke har det vært noen her... Men best slik. De som går ute i dette været her blir nok noe "forblåst". (ikke bikkja mi klarte å stå helt i ro oppreist engang). Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er -15 her, så muligens en liten grunn for at det ikke har vært noen her. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Så var halloween over for denne gang. 1. Som ringte på døra, jeg åpnet, stod tre jenter der og sa: Har du godteri? Så rart på dem i en 10 sec, sa "hvorfor det?" Det ble stille i en 10 sec, myste mot dem, de dro... 2. Som ringte på døra var en ungdom, han var ikke utkledd, hvis "boms" telles som utkledd, han sa: Trick or treat! Jeg lo og lukket døra. 3. Som ringte på døra, noen unger, de burde om "goddis", jeg sa vent litt, lukket døra, låste og satt meg ved dataen... 4. Ringte på, åpnet ikke... Edit: Den 3. metoden funker pent på telefonselgere også Endret 3. november 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 et av de første årene halloween "tok av", kanskje det 2. året, kjørte jeg et tøft triks. Hver gang det ringte på døra, smalt jeg opp døra og BRØLTE (jeg har et helvetes brøl! hele nabolaget hørte det sikkert ;D ) Fyttihelvete, dere kan tru det var noen småunger som ble skremt der, gitt!! haha De fleste syntes det var gøy, men så var det ei eller to som begynte å grine samt. at jeg smalt opp døra i ansiktet på noen Men det var så kjempegøy å se de store, skremte øynene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå