Gå til innhold

Xbox360 som stadig vekk klikker

Eivindsa

Anbefalte innlegg

Hei.. Har et problem med 360 min, Sitter å spiller så henger spillet seg plutslig opp åså kommer det en feilmelding om at cd er uleselig. Veldig irriterenede når en faktisk sitter å spiller.. noen som opplever det samme, er det på grunn av at xboxa blir for varm eller er det en feil som bør fikses?

på forhand; takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. Har et problem med 360 min, Sitter å spiller så henger spillet seg plutslig opp åså kommer det en feilmelding om at cd er uleselig. Veldig irriterenede når en faktisk sitter å spiller.. noen som opplever det samme, er det på grunn av at xboxa blir for varm eller er det en feil som bør fikses?

på forhand; takk

7172476[/snapback]

Uavhengig av om det er fordi den blir for varm eller ikke så er det vel en feil som bør fikses. Jeg har aldri sett denne feilmeldingen i de 10 månedene jeg har eid 360.

Lenke til kommentar

på forhand; takk

7172476[/snapback]

Har du sett på baksiden av cden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

At noen xboxer går i stykker forstår jeg siden det er produsert såpass mange på kort tid, det jeg derimot synes er veldig irriterende er den utrolig dårlige viljen til å gjøre problemet mindre for de som eier en xb, når først slik oppstår mener jeg bare at da bør man fikse en ordning for folk som er upåklagelig. Ikke slik den elendige service er nå at man aldri får svar.

Lenke til kommentar
At noen xboxer går i stykker forstår jeg siden det er produsert såpass mange på kort tid, det jeg derimot synes er veldig irriterende er den utrolig dårlige viljen til å gjøre problemet mindre for de som eier en xb, når først slik oppstår mener jeg bare at da bør man fikse en ordning for folk som er upåklagelig. Ikke slik den elendige service er nå at man aldri får svar.

7176724[/snapback]

Mhm, du sier noe der du.. Når Ms satser så hardt som de gjør på å plate ut forspranget sony har, så bør de no ihvertfall ta problemet på alvor. Har sittet her å lest litt det siste dagene. Og det er utrolig hvor mange som faktisk har problem med 360 sin. Mange ulike problemer med. Syns hele opplegget virker rart ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...