tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 HEi, lurer på om det finnes en 24" skjerm med hdcp kompositt,hdmi inngang. som heller ikke koster alle penga og som lett skal kunne festes på veggen! men, da bør jeg vel ha et relativt bedre skjermkort for å dra bf2 og slikt Da blir også cpu litt trang, så psu og så har man det gående. først og fremst, har dere forslag? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Dell sin 24" har komponentinngang iallefall.. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har Dell sin 24" og den har hdcp på DVI hvertfall (er det noe som heter hdcp på component?). Ser ut som denne har VESA feste bak som tidligere modeller. Skal du ha ren hdmi så må du se på andre modeller. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 mente ikke hdcp på komponent men at den har støtte for hdcp over dvi og hdmi, i tillegg bør dem ha kompositt ingang. eller er det komponent? sånn gul hvit og rød. hvor gul er video? hørt om den dellen, er det den man får mest for pengene med? Jeg vurderer å kjøpe ny pc i mars (bursdag ) men skjermen kunne jeg godt ha skaffet nå. eller mot jul. det skjer ikke like mye på skjerm fronten som på pc`? hvis man kjøper noe nå er det gammelt om et halvt år mens skjermer kan man vel ha en stund? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 HDCP finner man på DVI og HDMI som er digitalt, ikke på komponent. Kompositt er "den gule", og er verste sort å overføre video med. Jeg kunne godt ha tenkt meg en Dell 24" selv, lekker skjerm. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 det er visst ingen andre enn en benq som har hdcp på hdmi inngang! Kan jeg forvente at det kommer flere? https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå