storaas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei Jeg har nettopp kjøpt en Inspiron 6400. Og jeg føler min går så utrolig mye senere enn min kamerat sin pc (hp) og så lurer jeg på om noen har noen råd til at min pc kan gå raskere? Det er ikke bare i spilling den går seint i, men når jeg slår den på så tar det 4-6 min før jeg kan åpne programmer. Jeg tar imot alle typer råd! mvh Storaas. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Har du sjekket om det er noe som belaster pcen? (sjekk i "task manager") Har du forsøkt andre drivere til hovedkort(brikkesett) og skjermkort? Hvilke komponenter har du valgt i pcen? Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den er sikkert full av dell-dilldall som fulgte med pcen når du kjøpte den. Prøv å reformater og reinstaller windows, så kan jeg nesten love deg at det går fortere. Du kan også gå inn via msconfig (trykk kjør og skriv inn msconfig), og fjerne programmer du ikke trenger i oppstarten. -Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå