nefrums Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei. Har ein venn som har ein datamaskin, men cd`en vil ikkje starta når man setter den inn i cd`rommen. Datamaskina registrerer heller ikkje att det er ein cd inni, dette skjer med kvar cd. Nokon forslag på kva detta kan vera? Takk for svar Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 prøver du å boote fra cd-en eller bare kjøre den i windows?? Er dette en ny maskin? har cd-en funket før? Kan være lurt å sjekke kabler. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg, men det har hjelpt meg og flere andre: CD-RW Has disappeared from XP Er det noen spørsmål, så bare si ifra. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 prøver du å boote fra cd-en eller bare kjøre den i windows?? Er dette en ny maskin? har cd-en funket før? Kan være lurt å sjekke kabler. 7172344[/snapback] Dette er ein gammel maskin. Har virket før. Prøver å kjøre cd`en i windows. Det er ein film på cd`en, som ikkje er mulig å sjå lenger. Kjem ikkje innpå cd`en. Cd`en funker fint. Takk for svar. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Eg lure enkelt og grett på korleis man får dataen til å "autokjøre" når ein cd blir satt inn. Det at den ikkje gjer det lenger, oppstod plutseleg. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 for å sette på autokjør så er det bare å høyreklikke på cd-romen>velge egenskaper> velg autokjør Der kan du stille inn autokjør. Men jeg er litt forvirra nå. Betyr det at cd-en funker når du klikker deg inn på cd-en via min datamaskin? Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 for å sette på autokjør så er det bare å høyreklikke på cd-romen>velge egenskaper> velg autokjør Der kan du stille inn autokjør. Men jeg er litt forvirra nå. Betyr det at cd-en funker når du klikker deg inn på cd-en via min datamaskin? 7173898[/snapback] Nei, den finner ikkje cd`en. :S Men cd`rommen virka for eit par dager siden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå