ManagHead Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har en HP Pavilion dv6000, og finner ikke ut av det med infrarød, som det ser ut til at den skal ha. Noen som vet? Altså hvor jeg kan "skru det på", slik at jeg får koblet til enheter. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Først må du i hvert fall forsikre deg om at du har en infrarød enhet i PCen. Høyreklikk på Min datamaskin på skrivebordet -> Behandle -> Enhetsbehandling -> Infrarøde enheter. Hvis ja: Da er den infrarøde enheten installert og det skal bare være å rette en annen infrarød enhet mot PCen og kontakten opprettes. Hvis nei: Er du sikker på at PCen virkelig har infrarød? Eller kanskje du ikke har installert drivere? Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du kan vanligvis skru IR av/på i BIOS. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Den skal ha infrarød ja. Mer er usikker på om det bare fungerer sammen med medfølgende fjernkontroll? Siden dette er sånn ferdigmaskin, så har jeg ikke peiling på driverne, men det må jeg sjekke opp! Skal og ta en titt i bios. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 IR-porter skal fungere driverløst i Win2000/XP Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 IR-porten fungerer kun sammen med fjernkontrollen, og ikke noe annet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Det var det jeg fryktet. Da får jeg kjøpe en sånn dings da - for det er å få kjøpt regner jeg med? Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå