Svein_Erik Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med selve spillet Fifa 2007. Men det er en ting jeg savner, som jeg har sett og testet på Fifa 2007 på PS2, det er valger for å kjøre egne cuper. Skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke har dette på 360 utgaven?! Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det noen som vet om det er mulig å lage custom cup i fifa 2007 på 360? Jeg skjønner ikke helt det "lounge" opplegget.. Lenke til kommentar
mstraum Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det noen som vet om det er mulig å lage custom cup i fifa 2007 på 360? Jeg skjønner ikke helt det "lounge" opplegget.. 7174046[/snapback] Jeg finner det heller ikke ut, og tror ikke at man kan lage egne cuper, men man kan bruke det lounge opplegget. Er ikke helt sikker på hva det egentlig er, men jeg og 3 kompiser spilte det i går, og vi hadde mye morro med det. Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Spilte dere liga eller cup da? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lounge blir en slags liga greie. =) Er faktisk utrolig gøy med kompiser. Spesielt om fortsetter ved senere anledning. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Denne passer vel bedre under Spørsmål og Svar - Konsoll. Tråden flyttes! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå