LtdEdFred Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Heisann. Sitter her og overfører noen filer til telefonen min (N73 om det skulle ha noen betydning). Liker å gjøre det sånn for da legger alt seg i meldingsinnboksen og jeg kan innstallere programmer og themes etterhvert som det passer meg (så jeg ikke må sitte å trykke installer etter hvert spill som om jeg skulle brukt Nokia Installer), men denne krever at jeg bekrefter sending av hver fil selv om jeg har merket alt jeg vil sende over og velger "Send To --> Bluetooth Device". Den stopper altså opp etter at en fil er ferdig. På mammas bærbare er det annet program, men det sto at dette kun var til Toshiba PC'er (.... nm det der) som overfører alt på en gang uten å jatte. Så kan man faktisk gå og gjøre noe annet istedet for å sitte å vente på at hver skal bli ferdig og så trykke "neste". Hva bruker dere? Anbefalinger? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvis du skal overføre mange filer på en gang, hvorfor bruker du ikke bare USB? Går mye kjappere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvis du skal overføre mange filer på en gang, hvorfor bruker du ikke bare USB? Går mye kjappere. 7172642[/snapback] Fordi jeg ikke vet hvor jeg skal legge de forskjellige filene. (Bruker jeg App Installer så får jeg jo samme problemet som nevnt ovenfor). Om du kunne fortalt meg hvor jeg skal legge themes og spill for at de skal kunne installeres tar jeg gjerne i mot hint Takk for tipset til deg også 2pac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå