alx Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 noen som vet om en bra debugger for java? bruker nå bluej, som forsåvidt har en debug-funksjon, men denne er ganske primitiv. helst freeware... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Bare debugger? Hvis programmene blir så store at du har bruk for det kan du like gjerne begynne å bruke et fullstendig IDE. NetBeans er et bra Open Source alternativ til Sun ONE Studio (tidligere Forte). Brukbar debugger, Tomcat følger med, samt en GUI editor (hvordan denne er vet jeg ikke, men vi koder GUI manuelt likevel, gjør vi ikke?) ++ Den tar litt tid å komme inn i, men det er verdt det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 GUI kodes manuelt ja! :smile: Er pinglete å gjøre det på noen annen måte Bruker selv JCreator. Er ganske fornøyd med dette. Mye raskere enn Forte (Suns Netbeans (tror jeg)) siden det er skrevet i c++. Og er ellers enkel og grei å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Frikk1 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har brukt debug-funksjonene i UtraEdit32, og vært fornøyd med det. Har kanskje med vane å gjøre. SunStudio/Forte liker jeg egentlig bare for å lage kjappe GUI (når jeg har tålmodighet til å vente på at det skal skje noe der :wink:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå