Gothiatek Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg prøver og få av kjøleribba på radeon kortet mitt men den sitter som støpt er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få den av. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Putt det i antistatisk pose og put det i fryseren i 10-30min. Så lar du kortet tørke litt. og da er limet størkna og da tar du et barber blad (eller en tynn kniv) og vipper dem av Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Takk skal du ha det er bra og ha et forum hvor man kan spørre litt mer erfarne folk, dette er mitt første oc eksperiment skjønner du :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg villa da begynt med et billigere kort. Jeg begynte med et ati rage pro 8mb. OG ja , jeg vet at det ikke akkurat er et bra kort , MEN det var greit nok da det kom ut. Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Det går foreløpig bra har slengt på en blue orb og thermaltake memory coolers har bare klokka den 25 Mhz høyere enn fabrikkinnstillignen men skal fortsette når jeg har fått P4 maskin og litt flere kabinett vifter Lenke til kommentar
Borf Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 varm korte opp med ein hårføner, og så vipp av kjøleribba med ein skrutrekker funka fint, har gjordt det på mit gamle gf1 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Finnes mange metoder ,men jeg synes fryseren og antistaisk posen er den beste. Goiatech: Du må gi oss noen 3dmark poengsummer. Jeg fikk 8938 med RadeonLE 275ram@300gpu Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hmmmm, hva med noen screenshots? Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Så fort jeg har fått delene mine fra databutikken skal dere få se 3dmark poengene dere skal også få se bilder av kortet med kjølinga påmontert Jeg måtte kappe opp TT minne kjølinga det var noe greier i veien :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå