imfrommanndame Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som har spilt CS:S og har sett at når noen dør, så flyr de, bokstavelig talt? Det er veldig morsomt, og man kan gjøre forskjellige triks. Noen som vet hva man skal skrive i console for at dette skal funke? Det er ikke "sv_gravity". ----- Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Høres mer ut som en MOD/Addon enn en console command. Prøv å søke etter det på google er mitt tips! Hørtes litt morsomt ut. Noe å gjøre når man er dau! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ok. Det var litt vanskelig å forklare. Det jeg mener er at når noen blir skutt, blir du utsatt for en "Hollywoodeffekt". Dvs at de blir kastet bakover! Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mener jeg spilte på en Simpsons bane med Matrix effekt hvor alt gikk i Slow-Mo når du ble skutt på. Aldri sett noe lignende på andre servere, så hva det var kan jeg desverre ikke fortelle deg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 eguliano, som noen har allerede nevnt så er nok dette en slags addon og ikke noen commands du finner til vanlig. Go with da google og prøv å søk på addon+matrix+cs eller whatever som kan gi deg noe lignende det du vil ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå