Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastaturet klikker i counter strike

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem som tydligvis bare oppstår når jeg spiller counter strike.. plutselig "henger" tastaturet seg i cs. Hvis jeg feks går framover så plutselig går den av seg selv og ingen knapper funker. windows knappen funker og når jeg legger ned spillet og går inn igjen fungerer det 1-2 min så skjer det samme igjen.

ofte når jeg legger ned spillet etter det har klikket kommer det opp en boks i windows, den boksen jeg snakker om er den som kommer om du går inn på kontrollpanel-legg til fjern programmer- ANGI PROGRAMTILGANG OG STANDARDPROGRAMMER ( den står forøvrig på egendefinert )

Har reinstallert cs og steam flere ganger. Prøvd 5 forskjellige tastaturer etc. Ingen ting ser ut til å løse problemet mitt.

Noen som vet råd? på forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... jeg hadde(har) noe av det samme problemet. Jeg kom til stadighet borti Y-knappen og sendte taster gjennom luften i drittsinne over at jeg ikke fikk til å gå fremover eller noe.... Heeeeelt til jeg så at jeg hadde skrevet mye rart på chatten... :blush:

Lenke til kommentar

har funnet ut hva det kommer av. Når jeg bruker ventrilo mens jeg spiller låser cs seg, (alt funker untatt tastaturet). Er vel det integrerte lydkortet som er søppel. Har shuttle SN95G5. Hovedkort: NVIDIA FN95 nForce 3. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar

1. se om du finner noen oppdaterte drivere til hodekort og lydkort.

2. kjøp Creative X-Fi, og glem alle problemer med lydkort, bonus er fin lyd.

Nei, men seriøst. Det er nok en god sjanse for at det er det integrerte lydkortet som kommer i konflikt med USB-kontrolleren. Sjekk kontrollpanel/system/enhetsbehandling for å se om det ligger noen åpenbare konflikter der.

Kan vel hende at en liten Googling på problemet i forhold til Ventrilio vil gi noen svar også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...