wil Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei. Har et litt komisk problem her. I laptopen min står det en 20 GB harddisk. Den fungerer fint, men etter siste formatering med Windows 2000, vises harddisken som 30 GB istede for 20 GB som den normalt skal gjøre Hva kan være problemet her mon tro? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kanskje den egentlig var 30, men bare ikke var partisjonert riktig? Du kan jo prøve å fylle den opp og se om den vil gå over 20. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Enig med han der. Ellers kan du knuse dritten i drittsinne Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det å knuse en harddisk som gir 10GB mer enn hva den skal syntes jeg enkelt og greit var ett drit dårlig råd Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Minner om et problem jeg har med en disk her som ikke er i bruk lengre, etter at jeg fjerna partisjonen på den så trur den selv at den er en 120 GB eller mulig det var mer enn det å.. mens disken egentlig er på 18 eller 20 GB men får ikke lagd partisjoner som er større enn den egentlig er da. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det å knuse en harddisk som gir 10GB mer enn hva den skal syntes jeg enkelt og greit var ett drit dårlig råd 7171959[/snapback] Drit dårlig eller dritdårlig. Ord deling eller orddeling? Mus eller pus? Hehe. Neida. Bare tuller folkens, men sjekk det med orddeling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå