ajaa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei, hadde problemer etter en endring i instillingene slik at jeg måtte få noen data kyndige til å "hacke" et ukjent administrator passord for å så opprette ny admin konto. Etter dette fikk jeg igjen tilgang til filene jeg trengte, men dataen har blitt litt "rar" =noen ganger når jeg skriver hopper skrive stedet til et annet. dvs jeg skriver ett annet sted. I tillegg til dette har jeg nå fler admin kontoer og mapper som ikke er nødvendig. Jeg har xp pro installert - og en akademisk lisens, men ikke xp pro cd`en. Vil gjerne re-installere windows, alt er nå på en partisjon, kan jeg gjøre dette uten xp pro cd ? lage en cd av noe slag ? har ikke tilgang til innstallasjons cd da jeg ikke er student på samme fakultet. er som man sikkert skjønner ikke veldig stødig på det her, så takker for alle råd mvh Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du trenger desverre cden. Du kan jo skaffe deg den på forskjellige måter, du eier jo en lisens så det går ganske så greit. Beklager for en lite utfyllende post, men det er ikke så mye annet du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå