Zypher91 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) hei pcen min klikker helt når jeg skal se på alle slags video filer, vet ikke helt hva det kommer av jeg formaterte c disken for ca 1 uke siden, og den var ikke slik før jeg formaterte. Den klikker med alle slags programmer som feks: vlc, mediaplayer, quicktime, og divx player.. også når den klikker så blir det svart på skjermen og blir det vanlig igjen, sånn "flasher" det et 3-4 ganger. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har også det problemet at pcen restarter av seg selv har ikke peiling hva det kan være, men kan det være for lite strøm? har en 350 w gammel psu. Takker for svar. Mvh. zypher Endret 28. oktober 2006 av Zypher91 Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 ingen? dette problemet er veldig irriterende Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Har du forsøkt nye skjermkortdrivere? Kan du vennligst liste opp all maskinvare? (og så kan du legge til listen i profilen din, så slipper du å liste den opp igjen) Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 amd athlon 64 3200+ 2ghz abit ul8 geforce 6600 gt 256 mb 1024 mb kingston ram 500 gb lagring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå