frostbitten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Flere som ser det store ansiktet til høyre på bildet? Dekker ca. hele "grotteveggen". Var faktisk på grottevandring i sommer. Glad jeg ikke så dette bildet før etterpå. :!: Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Må si den demonen hadde små muskler til å drive med grotteklatring... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Flere som ser det store ansiktet til høyre på bildet? Dekker ca. hele "grotteveggen". Var faktisk på grottevandring i sommer. Glad jeg ikke så dette bildet før etterpå. :!: 7251035[/snapback] Det er faktisk 2.. ta en titt over låret på skapningen så ser du litt av en liten hodeskalle. Uansett,det er nok bare tilfeldigheter at vi forbinder det med ansikter... Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) søkte på paul schroder og fant interresant "alien" sia det står meir om denne "demonen. http://www.iwasabducted.com/schroeder/ Står under "alarm Clock demons" nederst. søkt litt etter dette bilde, men er tydlig ikkje så lett å finne andre plasser. Han snakker jo om "interdimensional creature" og " veins of the rock which bisects its waist, like a belt; it is transparent" Skriver at det er ein form av SATAN sjølv... http://www.iwasabducted.com/schroeder/satan.htm Endret 25. september 2007 av Kvalatad Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 This photograph of a creature resembling Satan. Lik satan? Lurer på hvor han tok dette fra... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå som jeg har lest allt jeg kan finde om denne tingen, tror jeg stort mindre på et slikt "fenomen" om du vil. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Spørr Krekar om hvor han stengte broren inne som liten...Enklerer blir det da ikke. Min teori kan ikke bli motbevist før, noen har fakta på at det ikke er han Å hva skulle krekar gjøre med meg hvis han leste dette ? 7248304[/snapback] Sende terrorstyrker på HW's server Sjekk munnen :!: Rød liten strek Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Forstår ikke helt hvordan dama først har knippsa bildet, for så å ha sett demoen etterpå. For det første ser man flashen som reflekteres fra grotteveggene. Flashen må jo ha lyst opp hele grotta. Og om det hadde "bevegd" seg så fort at folk ikke såg det måtte det vel ha lagd en form for lyd ellernosnt? Nok et tåplig påfunn av en oppmerskomhetsfreak Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Han/det var vel usynlig for det blotte øye? Hva for noe spennende var det hun egentlig skulle ta bilde av, tro? Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 This photograph of a creature resembling Satan. Lik satan? Lurer på hvor han tok dette fra... 7252175[/snapback] She took the picture and showed it to her spiritual teacher. The Ustadzah explained that it was Satan in one of its forms, as was described by her teacher decades ago while she was still in school. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takk, Tor79, men jeg biter fremdeles ikke på det. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takk, Tor79, men jeg biter fremdeles ikke på det. 7252673[/snapback] OT: Er det Fallout du har i signaturen?Jeg trodde Harold overlevde bare at han var mutert Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hehe, oki, usynlig for det blotte auge, but still. Hvem går til: sin "spirituelle lærer" og viser noe sånt? Og han gir en nøyaktig forklaring på hva det er.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takk, Tor79, men jeg biter fremdeles ikke på det. 7252673[/snapback] OT: Er det Fallout du har i signaturen?Jeg trodde Harold overlevde bare at han var mutert 7252705[/snapback] Det er det, men jeg har utelatt deler av den: Hele går som følger: Vault Dweller: Well, How did you survive?Harold: Didn't. Got killed... Man, I love that one... Er vel kanskje på tide å bytte... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har vært et par tilfeller av at hulemalerier har dukket opp på bilder/scanninger av bilder pga. annerledes følsomhet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette er et standard, å tro eller å ikke tro på det. Jeg for min del tror på en god del sånne mystiske ting, men det bildet er ikke akkurat noe som ser så veldig ekte ut. Men jeg står fortsatt på mitt, hvis det er en ekte skapning.. Så er det Broren til mullaen!! Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Dette er et standard, å tro eller å ikke tro på det.Jeg for min del tror på en god del sånne mystiske ting, men det bildet er ikke akkurat noe som ser så veldig ekte ut. Men jeg står fortsatt på mitt, hvis det er en ekte skapning.. Så er det Broren til mullaen!! 7255275[/snapback] JAH! mullah.... Eg trur det er eit "vesen" av noko slag til det skulle bli motbevist.... Som sagt, lite info på nett om dette bilde Sende mail til Paul Schoeder kansksje? Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Eller Olav Thune? 7259973[/snapback] HE HE! JA! GOd idÈ. Men blir nok jækli vanskli sak, send han på 24 timers vakt i grotta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå