Gå til innhold

Overklokke Pentium 4 HT 3,4 ghz! Dell pc!

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har en Dell pc som har en Pentium 4 HT 3,4 Ghz men de går ikke an å Clokke fra bios!

finnest det noen programmer som eg kan pruke til og overclokke med fra Windows XP?

et programm som styrer biosen fra Windovs som jør av Hovedkortet tillater overclokk?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Eg har en Dell pc som har en Pentium 4 HT 3,4 Ghz men de går ikke an å Clokke fra bios!

finnest det noen programmer som eg kan pruke til og overclokke med fra Windows XP?

et programm som styrer biosen fra Windovs som jør av Hovedkortet tillater overclokk?

Takker for svar! :)

7171431[/snapback]

vet ikke helt hvordan det er med dell pc'er, men du kan iallefall ikke klokke noe i bios. Biosmulighetene er mest mulig begrenset. Men du kan jo prøve clocgen, men lover ingenting. Kan hende det ikke virker, eller at du ikke kommer noe langt.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Hei.

Har selv en Dell Dimension 8400 (specs i signatur), og det er dessverre ikke mulig å klokke Dell sine maskiner. Testet selv med ClockGen, men infoen programmet oppga stemte ikke i det hele tatt.

Verdiene på CPU-Z viser også feil.

Ifølge CPU-Z har min CPU 3,8 Vcore :dribble: haha

Lenke til kommentar
Hei.

Har selv en Dell Dimension 8400 (specs i signatur), og det er dessverre ikke mulig å klokke Dell sine maskiner. Testet selv med ClockGen, men infoen programmet oppga stemte ikke i det hele tatt.

Verdiene på CPU-Z viser også feil.

Ifølge CPU-Z har min CPU 3,8 Vcore  :dribble: haha

7210819[/snapback]

Fin tempratur den må ha ^^

Nei skal overklokke den pcen du har nå må du skaffe deg nytt hk og med størst sansynlighet ny PSU.

Men skaffer du det vil pcen jobbe mye fortere enn med gamle dell hk og PSU, naboen min gjorde det og da virket alt mye fortere.

ellers kunne du jo begynne å lese denne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...