Gå til innhold

My Chemical Romance - The Black Parade


DaEvil1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Synes faktisk dette albumet var sinnsykt bra. Føler at MCR virkelig vil noe med dette albumet og at MCR liksom vet hva de synger om. De er liksom ikke bare et annet rockeband, de er liksom.. MCR. De har en sinnsykt fengende musikk og selve sangtekstene går så dypt.

 

My Chemical Romance's opphav var faktisk at vokalisten var vitne til 9/11-kræsjet, og ville 'gjøre noe med livet sitt'. Imotsetning til Paris Hilton og Lene Alexandra, er MCR mye mer tolerante og prøver å forandre mennesker til det bedre, noe som jeg og sikkert mange andre fans synes at er noe av det beste med MCR. Føler at de synger fra hjertet ikke fra lommeboka.

 

Også til emo-saken. Jeg hører som regel f.eks. ikke på Jazz, men det betyr ikke at all jazz er dårlig i mine øyne. Emo er en musikksjanger, men MCR faller ikke under dem. Men who cares? Hvis MCR er emo, kan musikken deres være knallbra fordet?

 

Konklusjon: Løp og kjøp eller f*** off. :)

Lenke til kommentar

Jeg har selv nettopp lagt merke til dette bandet, og har begynt å hørt veldig mye på det i den siste tiden. Og jeg må si jeg liker det bedre og bedre. Deres nyeste album har jeg ikke hørt, men bestilte en litt eldre plate fra cdon i forrige uke. Så den bør komme i løpet av uka her, og jeg gleder meg til den kommer iallefall. :)

Lenke til kommentar
Imotsetning til Paris Hilton og Lene Alexandra, er MCR mye mer tolerante og prøver å forandre mennesker til det bedre, noe som jeg og sikkert mange andre fans synes at er noe av det beste med MCR. Føler at de synger fra hjertet ikke fra lommeboka.

8835265[/snapback]

Paris Hilton og Lene Alexandra Øien er intolerante? På hvilken måte? Skjønte ikke helt dette argumentet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...