Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ble skuffa da jeg hørte resten av albumet. Singelen syns jeg er ganske så bra. Lenke til kommentar
ThePressCorpse Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den nye plata e genial! Abselutt verdt å kjøpa!.. dumt dei ikkje kjem t norge på europaturneèn..! Songar og anbefala: -Disenchanted -I Dont love you -Cancer -This is how I disapear -Teenagers -Famous Last words Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hør etter på www.theblackparade.com hvor hele albumet deres ligger ute for gratis etterhøring og gjør dine egne vurderinger... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 lol @ mcr Ja, jeg har hørt skiva. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette var nok noe eg kunne likt den perioden eg var Blink 182 fanatisker til det ekstreme, og hørte mye på pop-rock oplegget for mange år siden that is. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Enig Mala. Jeg synes musikken rett og slett blir for ... uinteressant. Noe kan fenge, men det klarer jo også Britney Spears til tider. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg synes ikke MCR er så veldig bra så jeg likte ikke albumet. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvilken musikkstil er dette? Litt sånn Goo Goo Dolls eller? Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 at mcr har fått emo stempel på seg er helt klart og tydelig, men alikevel mener jeg de har meget bra sanger. Det er en grunn til at så mange liker de. Det at tekstene kan være skremmende i blant er jeg enig i, men de er også geniale artister. Synes black parade er en bra cd. Synes ikke de skal skvises ut pågrunn av det de synger om, når de alikevel synger så bra Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) My Chemical Romance må være det ekleste bandet i historien. Slik musikk (tror det er det det skal forestille) faller meg ikke i smak for fem øre. At de i det hele tatt har lov til å holde konserter er for meg helt i grenseland. Endret 7. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da får du vel være glad for at de ikke kommer til Norge i denne omgang, og at de ikke kommer nærmere enn Sverige. Selv synes jeg dette høres ut som noe som har blitt spilt for meg før. Det finnes likevel veldig mye verre musikk, det skal være sagt. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Da får du vel være glad for at de ikke kommer til Norge i denne omgang, og at de ikke kommer nærmere enn Sverige.Selv synes jeg dette høres ut som noe som har blitt spilt for meg før. Det finnes likevel veldig mye verre musikk, det skal være sagt. 7240831[/snapback] Finnes verre, ja. Men kom ikke her å si til MEG at det er bra. For i mine ører er det jævlig. Endret 8. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 MCR forever in my heart <3 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Haha.. De var veldig rare ja.. Men jeg likte faktisk musikken ganske godt. Flere brae sanger, enn dårlige Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hadde aldri hørt om My Chemical Romance før jeg så reklamen for albumet på TV. Dagen etter stakk jeg på butikken og nå har jeg vel hørt hele albumet 5-10 ganger siden Fredag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Emo pop-punk kan vi vel si Eller? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 digger denna låta! digger hele plata! likte musikken fra første gang jeg hørte den Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Digger låta, men har ikke hørt resten av plata. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 http://youtube.com/watch?v=h5Ll59pScr0 lekket video av Famous Last Words. Den er ikke bekreftet som den offisielle versjonen ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå